Publicaciones en las que colabora con CARLA RUIZ MAFE (24)

2017

  1. Perceived value of advanced mobile messaging services: A cross-cultural comparison of Greek and Spanish users

    Information Technology and People, Vol. 30, Núm. 2, pp. 324-355

  2. The Dual Nature of Spreading Negative eWOM for Branded Offers: Emotional Reaction or Social Response? – A Structured Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 471-476

  3. ¿Es efectiva la publicidad móvil?

    Revista de ciencias sociales, Vol. 23, Núm. 1, pp. 22-33

2016

  1. Algunas reflexiones sobre el marketing y la publicidad móvil

    3c Tecnología: glosas de innovación aplicadas a la pyme, Vol. 5, Núm. 1, pp. 25-40

  2. The Effect of Negative Electronic Word of Mouth on Switching Intentions: A Social Interaction Utility Approach

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 699-705

2014

  1. Success factors influencing consumers' willingness to purchase brands advertised through the mobile phone

    Mobile Electronic Commerce: Foundations, Development, and Applications (CRC Press), pp. 395-412

2013

  1. Key factors of teenagers' mobile advertising acceptance

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 5, pp. 732-749

2011

  1. Análisis de los factores determinantes de la lealtad hacia los servicios bancarios online

    Cuadernos de economía y dirección de la empresa, Vol. 14, Núm. 1, pp. 26-39

  2. Internet banking loyalty: Evaluating the role of trust, satisfaction, perceived risk and frequency of use

    Service Industries Journal, Vol. 31, Núm. 7, pp. 1165-1190

  3. La propensión a innovar del consumidor como variable moderadora del efecto de la satisfacción sobre la lealtad en el comercio electrónico. Aplicación a la banca online.

    Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 213-242

2010

  1. Factores determinantes de la lealtad en el comercio electrónico B2C: aplicación a la compra de billetes de avión

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 14, Núm. 2, pp. 113-142

  2. Influencia de la cultura en el efecto del valor percibido sobre la lealtad hacia los servicios del móvil: el caso de España y Grecia

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 168

  3. Why Some Internet Users Don't Buy Air Tickets Online

    INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2010

2009

  1. Drivers and barriers to online airline ticket purchasing

    Journal of Air Transport Management, Vol. 15, Núm. 6, pp. 294-298

  2. Exploring individual personality factors as drivers of M-shopping acceptance

    Industrial Management & Data Systems, Vol. 109, Núm. 6, pp. 739-757

  3. Influencia de la confianza y el riesgo percibido en la compra de productos turísticos en internet. Un estudio basado en los modelos explicativos de actitudes.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

  4. Key drivers of internet banking services use

    Online Information Review, Vol. 33, Núm. 4, pp. 672-695

  5. The role of consumer innovativeness and perceived risk in online banking usage

    International Journal of Bank Marketing, Vol. 27, Núm. 1, pp. 53-75

2008

  1. Influence of online shopping information dependency and innovativeness on internet shopping adoption

    Online Information Review, Vol. 32, Núm. 5, pp. 648-667

  2. Influencia de la compatibilidad, la propensión a innovar y el entretenimiento percibido en la decisión de compra a través del móvil.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008