MANUEL
CUADRADO GARCIA
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
MARIA EUGENIA
RUIZ MOLINA
CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
Publications by the researcher in collaboration with MARIA EUGENIA RUIZ MOLINA (21)
2014
-
La gestión de las emociones en la docencia universitaria
El reconocimiento docente. Innovar e investigar con criterios de calidad: XII Jornadas de redes de investigación en docencia universitaria
2013
-
A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences
CASES ON CULTURAL IMPLICATIONS AND CONSIDERATIONS IN ONLINE LEARNING (IGI GLOBAL), pp. 263-281
2012
-
Academic contest and social networking to promote technology and information literacy among university students
4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012)
-
La satisfacción del estudiante con las TIC en un proyecto de desarrollo de competencias
X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la participació i el compromís de la comunitat universitària
2011
-
A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences
CASES ON INNOVATIONS IN EDUCATIONAL MARKETING: TRANSNATIONAL AND TECHNOLOGICAL STRATEGIES (IGI GLOBAL), pp. 135-148
-
Cross-Cultural Comparison of Student Perceptions and Performance in a Multicultural, Interdisciplinary and Bilingual Online Educational Project
MARKETING ONLINE EDUCATION PROGRAMS: FRAMEWORKS FOR PROMOTION AND COMMUNICATION (IGI GLOBAL), pp. 279-289
2010
-
Are there gender differences in e-learning use and assessment? Evidence from an interuniversity online project in Europe
Procedia - Social and Behavioral Sciences
-
E-learning y satisfacción del estudiante universitario: Un estudio empírico
Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 52, Núm. 6
-
El aprendizaje basado en problemas en el marco de un proyecto de cooperación interdisciplinar entre dos universidades europeas
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari
-
El diseño de una exposición de fotografía como actividad central del proceso de enseñanza-aprendizaje de la materia investigación comercial
Nuevos espacios de calidad en la educación superior. Un análisis comparado y de tendencias: VI CIDUI
-
Las nuevas tecnologías y la docencia en Dirección Comercial
Cuadernos de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 58, pp. 37-52
-
Motivos de no asistencia a las salas de cine
Mercados culturales: doce estudios de márketing (Barcelona : UOC, 2010), pp. 165-180
-
Proyecto de ciberaprendizaje entre universidades europeas. Análisis de impacto en el estudiante
Crisis analógica, futuro digital: actas del IV Congreso Online del Observatorio para la Cibersociedad, celebrado del 12 al 29 de noviembre de 2009
-
Teaching and learning in consumer behavior: A class activity supporting real decision-making in cultural management
Procedia - Social and Behavioral Sciences
2009
-
Impact analysis of an e-learning project between two european universities
IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age, CELDA 2009
-
Participación y rendimiento del estudiante universitario en un proyecto docente interdisciplinar, bilingüe y virtual
Revista de educación, Núm. 348, pp. 505-518
-
Satisfacción y rendimiento del estudiante en un proyecto de aprendizaje virtual
VII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la qualitat del procés d'ensenyança/aprenentatge universitari des de la perspectiva del canvi
-
University students' satisfaction on virtual platforms: An international E-learning program based on moodle
Proceedings of the IADIS International Conference e-Learning 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009
2008
-
E-learning in A university interdisciplinary and bilingual context: Analysis of students' participation, motivation and performance
MCCSIS'08 - IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems; Proceedings of e-Learning 2008
-
E-learning in a university interdisciplinary and bilingual context: Analysis of students’ participation, motivation and performance
Multicultural Education and Technology Journal, Vol. 2, Núm. 3, pp. 156-169