JOSE ENRIQUE
BIGNE ALCAÑIZ
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec JOSE ENRIQUE BIGNE ALCAÑIZ (31)
2023
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Are customer star ratings and sentiments aligned? A deep learning study of the customer service experience in tourism destinations
Service Business, Vol. 17, Núm. 1, pp. 281-314
2021
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What drives the helpfulness of online reviews? A deep learning study of sentiment analysis, pictorial content and reviewer expertise for mature destinations
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 20
2020
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Brand love is all around: loyalty behaviour, active and passive social media users
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1613-1630
2019
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Facebook brand community bonding: The direct and moderating effect of value creation behaviour
Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 35
2018
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Does social climate influence positive eWOM?: A study of heavy-users of online communities
Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 1, pp. 26-38
2017
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Buying private label in durables: Gender and other psychological variables
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 34, pp. 349-357
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Key Drivers of Customer Loyalty to Web 2.0 Accommodation Services: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 1403
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M-WOM in a brand's facebook fan page
Online Information Review, Vol. 41, Núm. 7, pp. 936-953
2016
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eWOM on Travel Agency Selection: Specialized versus Private Label
Psychology and Marketing, Vol. 33, Núm. 12, pp. 1046-1053
2014
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Do Men and Women Differ When Purchasing Private Label Goods?
Springer Proceedings in Business and Economics
2013
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El valor del establecimiento y su relación con la imagen de marca privada: efecto moderador del conocimiento de la marca privada como oferta propia del establecimiento
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 22, Núm. 1, pp. 1-10
2012
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Cause-related marketing influence on consumer responses: The moderating effect of cause-brand fit
Journal of Marketing Communications, Vol. 18, Núm. 4, pp. 265-283
2010
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Consumer behavioural intentions in cause-related marketing. The role of identification and social cause involvement
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 7, Núm. 2, pp. 127-143
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Factores determinantes del comportamiento del consumidor en las redes sociales: un análisis de los internautas españoles
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 164
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Influencia de la imagen de la marca privada en la formación del valor de marca del establecimiento
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 74
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Why Some Internet Users Don't Buy Air Tickets Online
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2010
2009
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Nuevas tecnologías y comportamiento de compra: un análisis de las variables determinantes de la decisión de compra a través del móvil
Esic market, Núm. 134, pp. 71-128
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The functional-psychological continuum in the cognitive image of a destination: A confirmatory analysis
Tourism Management, Vol. 30, Núm. 5, pp. 715-723
2008
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Influence of online shopping information dependency and innovativeness on internet shopping adoption
Online Information Review, Vol. 32, Núm. 5, pp. 648-667
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Influencia de la compatibilidad, la propensión a innovar y el entretenimiento percibido en la decisión de compra a través del móvil.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008