Publications dans lesquelles il/elle collabore avec MANUEL CUADRADO GARCIA (34)

2023

  1. Reviewing Experiential Value in the Arts

    International Journal of Arts Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 29-42

2017

  1. Estudio del nivel de satisfacción de estudiantes de centros de música de la Comunitat Valenciana

    Culturas: Revista de Gestión Cultural, Vol. 4, Núm. 1, pp. 15-31

  2. THE INTERACTIVE LECTURING METHOD: AN EXPLORATORY STUDY FROM THE PERSPECTIVE OF INTERNATIONAL COLLEGE STUDENTS

    9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)

2015

  1. INTERNATIONAL STUDENTS VALUE TRADE-OFF: A QUALITATIVE APPROACH AT UNIVERSIDAD DE VALENCIA

    ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION

2014

  1. La gestión de las emociones en la docencia universitaria

    El reconocimiento docente. Innovar e investigar con criterios de calidad: XII Jornadas de redes de investigación en docencia universitaria

2013

  1. A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences

    CASES ON CULTURAL IMPLICATIONS AND CONSIDERATIONS IN ONLINE LEARNING (IGI GLOBAL), pp. 263-281

  2. Experiencias de integración entre docencia en grado e investigación como recurso metodológico práctico

    XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: Retos de futuro en la enseñanza superior. Docencia e investigación para alcanzar la excelencia académica

2012

  1. Academic contest and social networking to promote technology and information literacy among university students

    4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012)

  2. La satisfacción del estudiante con las TIC en un proyecto de desarrollo de competencias

    X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la participació i el compromís de la comunitat universitària

2011

  1. A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences

    CASES ON INNOVATIONS IN EDUCATIONAL MARKETING: TRANSNATIONAL AND TECHNOLOGICAL STRATEGIES (IGI GLOBAL), pp. 135-148

  2. Cross-Cultural Comparison of Student Perceptions and Performance in a Multicultural, Interdisciplinary and Bilingual Online Educational Project

    MARKETING ONLINE EDUCATION PROGRAMS: FRAMEWORKS FOR PROMOTION AND COMMUNICATION (IGI GLOBAL), pp. 279-289

2010

  1. Are there gender differences in e-learning use and assessment? Evidence from an interuniversity online project in Europe

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  2. E-learning y satisfacción del estudiante universitario: Un estudio empírico

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 52, Núm. 6

  3. El aprendizaje basado en problemas en el marco de un proyecto de cooperación interdisciplinar entre dos universidades europeas

    VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari

  4. El diseño de una exposición de fotografía como actividad central del proceso de enseñanza-aprendizaje de la materia investigación comercial

    Nuevos espacios de calidad en la educación superior. Un análisis comparado y de tendencias: VI CIDUI

  5. Las nuevas tecnologías y la docencia en Dirección Comercial

    Cuadernos de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 58, pp. 37-52

  6. Motivos de no asistencia a las salas de cine

    Mercados culturales: doce estudios de márketing (Barcelona : UOC, 2010), pp. 165-180