MANUEL
CUADRADO GARCIA
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Publikationen, an denen er mitarbeitet MANUEL CUADRADO GARCIA (34)
2024
2023
-
Reviewing Experiential Value in the Arts
International Journal of Arts Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 29-42
2021
-
DanceDataset
Zenodo
-
DanceDataset
Zenodo
2017
-
Estudio del nivel de satisfacción de estudiantes de centros de música de la Comunitat Valenciana
Culturas: Revista de Gestión Cultural, Vol. 4, Núm. 1, pp. 15-31
-
THE INTERACTIVE LECTURING METHOD: AN EXPLORATORY STUDY FROM THE PERSPECTIVE OF INTERNATIONAL COLLEGE STUDENTS
9TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES (EDULEARN17)
2015
-
INTERNATIONAL STUDENTS VALUE TRADE-OFF: A QUALITATIVE APPROACH AT UNIVERSIDAD DE VALENCIA
ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
2014
-
La gestión de las emociones en la docencia universitaria
El reconocimiento docente. Innovar e investigar con criterios de calidad: XII Jornadas de redes de investigación en docencia universitaria
2013
-
A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences
CASES ON CULTURAL IMPLICATIONS AND CONSIDERATIONS IN ONLINE LEARNING (IGI GLOBAL), pp. 263-281
-
Experiencias de integración entre docencia en grado e investigación como recurso metodológico práctico
XI Jornadas de Redes de Investigación en Docencia Universitaria: Retos de futuro en la enseñanza superior. Docencia e investigación para alcanzar la excelencia académica
2012
-
Academic contest and social networking to promote technology and information literacy among university students
4TH WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012)
-
La satisfacción del estudiante con las TIC en un proyecto de desarrollo de competencias
X Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: la participació i el compromís de la comunitat universitària
2011
-
A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences
CASES ON INNOVATIONS IN EDUCATIONAL MARKETING: TRANSNATIONAL AND TECHNOLOGICAL STRATEGIES (IGI GLOBAL), pp. 135-148
-
Cross-Cultural Comparison of Student Perceptions and Performance in a Multicultural, Interdisciplinary and Bilingual Online Educational Project
MARKETING ONLINE EDUCATION PROGRAMS: FRAMEWORKS FOR PROMOTION AND COMMUNICATION (IGI GLOBAL), pp. 279-289
2010
-
Are there gender differences in e-learning use and assessment? Evidence from an interuniversity online project in Europe
Procedia - Social and Behavioral Sciences
-
E-learning y satisfacción del estudiante universitario: Un estudio empírico
Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 52, Núm. 6
-
El aprendizaje basado en problemas en el marco de un proyecto de cooperación interdisciplinar entre dos universidades europeas
VIII Jornades de Xarxes d'Investigació en Docència Universitària: noves titulacions i canvi universitari
-
El diseño de una exposición de fotografía como actividad central del proceso de enseñanza-aprendizaje de la materia investigación comercial
Nuevos espacios de calidad en la educación superior. Un análisis comparado y de tendencias: VI CIDUI
-
Las nuevas tecnologías y la docencia en Dirección Comercial
Cuadernos de Ciencias Económicas y Empresariales, Núm. 58, pp. 37-52
-
Motivos de no asistencia a las salas de cine
Mercados culturales: doce estudios de márketing (Barcelona : UOC, 2010), pp. 165-180