Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de Valencia (23)

2024

  1. Handmade virtual messages to promote foreign fashion brands in Instagram

    Journal of Global Fashion Marketing, Vol. 15, Núm. 2, pp. 221-234

  2. The quest for legitimacy: The European Court of Auditors’ work on fraud

    Financial Accountability and Management, Vol. 40, Núm. 2, pp. 154-172

2023

  1. Corporate social irresponsibility: What we know and what we need to know

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 30, Núm. 3, pp. 1421-1439

2021

  1. Teachers’ beliefs about gamification and competencies development: A concept mapping approach

    Innovations in Education and Teaching International, Vol. 58, Núm. 1, pp. 84-94

2019

  1. Perceived quality as a key to building educational brand through university lecturers

    UCJC Business & Society Review, Vol. 16, Núm. 1, pp. 60-99

  2. ¿Por qué las instituciones de educación superior deben apostar por la marca?

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 37, Núm. 1, pp. 111-127

2018

  1. Actividad deportiva habitual, hábitos alimenticios y "packaging" de los alimentos: diferencias entre grupos de adolescentes

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería