Publications en collaboration avec des chercheurs de Universidad Internacional de Valencia (23)

2024

  1. Handmade virtual messages to promote foreign fashion brands in Instagram

    Journal of Global Fashion Marketing, Vol. 15, Núm. 2, pp. 221-234

  2. The quest for legitimacy: The European Court of Auditors’ work on fraud

    Financial Accountability and Management, Vol. 40, Núm. 2, pp. 154-172

2023

  1. Corporate social irresponsibility: What we know and what we need to know

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 30, Núm. 3, pp. 1421-1439

2021

  1. Teachers’ beliefs about gamification and competencies development: A concept mapping approach

    Innovations in Education and Teaching International, Vol. 58, Núm. 1, pp. 84-94

2019

  1. Perceived quality as a key to building educational brand through university lecturers

    UCJC Business & Society Review, Vol. 16, Núm. 1, pp. 60-99

  2. ¿Por qué las instituciones de educación superior deben apostar por la marca?

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 37, Núm. 1, pp. 111-127

2018

  1. Actividad deportiva habitual, hábitos alimenticios y "packaging" de los alimentos: diferencias entre grupos de adolescentes

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería