Publicaciones en las que colabora con MARIA ISABEL SANCHEZ GARCIA (19)

2023

  1. I like you, or I like what you say? Effect of influencer on tourists’ behaviours

    Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 19, pp. 3160-3174

2020

  1. Is satisfaction a necessary and sufficient condition to avoid switching? The moderating role of service type

    European journal of management and business economics, Vol. 29, Núm. 1, pp. 54-83

2018

  1. How social, environmental, and economic CSR affects consumer-perceived value: Does perceived consumer effectiveness make a difference?

    Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Vol. 25, Núm. 5, pp. 733-747

2016

  1. Antecedents and Consequences of Consumer Commitment in Traditional and Low-Cost Airlines

    Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 33, Núm. 6, pp. 899-911

2013

  1. Factors contributing brand attitude in advergames: Entertainment and irritation

    Journal of Brand Management, Vol. 20, Núm. 5, pp. 374-388

2011

  1. Antecedentes y consecuencias del arrepentimiento postcompra: una aplicación a servicios de telefonía móvil

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 15, Núm. 1, pp. 7-34

  2. Effects of dissatisfaction in tourist services: The role of anger and regret

    Tourism Management, Vol. 32, Núm. 6, pp. 1397-1406

  3. Satisfacción y lealtad hacia un sitio web: el efecto moderador del riesgo percibido

    Los mercados del mañana: bases para su análisis hoy

2009

  1. Adopción de las nuevas tecnologías en la relación comercial agencia de viajes-mayorista

    Innovación, creatividad y nuevos modelos de gestión de turismo: XI Congreso de Turismo Universidad y Empresa

  2. Antecedentes del cambio de proveedor en servicios utilitarios y hedónicos: Más allá de la satisfacción.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.

  3. Brand credibility in cause-related marketing: The moderating role of consumer values

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 18, Núm. 6, pp. 437-447

  4. Segmentación de las agencias de viajes en función de la adopción de las TIC

    Papers de Turisme, Núm. 45, pp. 7-20

2008

  1. Antecedentes del arrepentimiento postcompra y su efecto mediador sobre la satisfacción.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008