Publicaciones (163) Publicaciones de CARLA RUIZ MAFE

2022

  1. Analysis of the perceived image of green hotels using big data

    Narrativas emergentes para la comunicación digital (Dykinson), pp. 867-891

  2. Impact of cause-related marketing on consumer advocacy and cause participation: A causal model based on self-reports and eye-tracking measures

    Psychology and Marketing, Vol. 39, Núm. 1, pp. 214-226

  3. Is a virtual visit to a heritage tourist destination informative? Design variables that influence intention to recommend the destination

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  4. Online Food Delivery: An Overview and Bibliometric Analysis

    Proceedings of the International Conference on Tourism Research

  5. Personal, experiential and sustainability related factors to explain food delivery apps use and recommendation: a review

    Adaptación de la comunicación corporativa a la era post-Covid (Fragua), pp. 365-387

  6. Visual attention paid to negative comments in cause-related posts: visual style and emotionality matter

    International Journal of Advertising, Vol. 41, Núm. 8, pp. 1454-1476

2021

  1. Consumer engagement in the hotel sector through Twitter: The role of CSR, consumer trust and identification

    Innovación y estrategias en el comercio y en servivios en general: de lo físico a lo digital (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 181-205

  2. Efectos de los usos y gratificaciones de Facebook en la elección de destinos turísticos

    Revista de ciencias sociales, Vol. 27, Núm. 3, pp. 120-138

  3. Engaging consumers through firmgenerated content on Instagram

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 25, Núm. 3, pp. 355-373

  4. Factores determinantes del valor utilitarista en las aplicaciones móviles del sector moda

    Contaduría y administración, Vol. 66, Núm. 2