Publicaciones en las que colabora con José Martí Parreño (21)

2020

  1. The effects of ewom in social media on tourism services

    Proceedings of the International Conference on Tourism Research

2017

  1. Branded entertainment: Past, present, and future

    Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1049-1069

2015

  1. Branded entertainment: Past, present, and future

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 1-21

  2. Engaging consumers through branded entertainment and convergent media

    IGI Global, pp. 1-353

  3. Investigación en branded entertainment: loa contribución de las universidades españolas

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  4. Message-driven factors influencing opening and forwarding of mobile advertising messages

    International Journal of Mobile Communications, Vol. 13, Núm. 4, pp. 339-357

  5. Preface

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media

  6. User-generated-content: Concept, typology, and marketing outcomes

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 221-241

2014

  1. Acceptance of branded video games (Advergames): A cross-cultural study Spain-USA

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 851-871

  2. Acceptance of branded video games (advergames): A cross-cultural study Spain-USA

    Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry (IGI Global), pp. 482-502

  3. Comunicación viral y YouTube: el caso de Coca-cola Zero

    Tecnologías de la persuasión: uso de las TIC en publicidad y relaciones públicas (Barcelona : UOC, 2014), pp. 149-162

  4. Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 4-5

  5. Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 362-380

2013

  1. Key factors of teenagers' mobile advertising acceptance

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 5, pp. 732-749

  2. Marketing turístico y advergames: el caso de Valencia Quiz

    Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos

  3. Principales formatos de la comunicación móvil en turismo

    Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos

2012

  1. Aplicaciones publicitarias para móvil: conocimiento, actitudes, motivos de uso y valoración por parte de los adolescentes españoles

    Pensar la publicidad: revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 1, pp. 255

  2. Nuevas herramientas de promoción de destinos turísticos: el uso de los videojuegos publicitarios (advergames)

    Gran Tour, Núm. 5, pp. 71-91

  3. Web 2.0 goes mobile: Motivations and barriers of mobile social networks use in Spain

    Cases on Web 2.0 in Developing Countries: Studies on Implementation, Application, and Use (IGI Global), pp. 109-146