CARLA
RUIZ MAFE
CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
José
Martí Parreño
Publications by the researcher in collaboration with José Martí Parreño (21)
2020
-
The effects of ewom in social media on tourism services
Proceedings of the International Conference on Tourism Research
2017
-
Branded entertainment: Past, present, and future
Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1049-1069
2015
-
Branded entertainment: Past, present, and future
Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 1-21
-
Engaging consumers through branded entertainment and convergent media
IGI Global, pp. 1-353
-
Investigación en branded entertainment: loa contribución de las universidades españolas
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa
-
Message-driven factors influencing opening and forwarding of mobile advertising messages
International Journal of Mobile Communications, Vol. 13, Núm. 4, pp. 339-357
-
Preface
Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media
-
User-generated-content: Concept, typology, and marketing outcomes
Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 221-241
2014
-
Acceptance of branded video games (Advergames): A cross-cultural study Spain-USA
Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 851-871
-
Acceptance of branded video games (advergames): A cross-cultural study Spain-USA
Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry (IGI Global), pp. 482-502
-
Comunicación viral y YouTube: el caso de Coca-cola Zero
Tecnologías de la persuasión: uso de las TIC en publicidad y relaciones públicas (Barcelona : UOC, 2014), pp. 149-162
-
Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages
Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 362-380
-
Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages
Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 4-5
2013
-
Key factors of teenagers' mobile advertising acceptance
Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 5, pp. 732-749
-
Marketing turístico y advergames: el caso de Valencia Quiz
Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos
-
Principales formatos de la comunicación móvil en turismo
Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos
2012
-
Aplicaciones publicitarias para móvil: conocimiento, actitudes, motivos de uso y valoración por parte de los adolescentes españoles
Pensar la publicidad: revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 1, pp. 255
-
Nuevas herramientas de promoción de destinos turísticos: el uso de los videojuegos publicitarios (advergames)
Gran Tour, Núm. 5, pp. 71-91
-
Web 2.0 goes mobile: Motivations and barriers of mobile social networks use in Spain
Cases on Web 2.0 in Developing Countries: Studies on Implementation, Application, and Use (IGI Global), pp. 109-146
2011
-
Nuevas oportunidades para la publicidad móvil: percepciones y actitudes hacia las aplicaciones publicitarias
La comunicación pública, secuestrada por el mercado