José Martí Parreño-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (21)

2020

  1. The effects of ewom in social media on tourism services

    Proceedings of the International Conference on Tourism Research

2017

  1. Branded entertainment: Past, present, and future

    Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1049-1069

2015

  1. Branded entertainment: Past, present, and future

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 1-21

  2. Engaging consumers through branded entertainment and convergent media

    IGI Global, pp. 1-353

  3. Investigación en branded entertainment: loa contribución de las universidades españolas

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  4. Message-driven factors influencing opening and forwarding of mobile advertising messages

    International Journal of Mobile Communications, Vol. 13, Núm. 4, pp. 339-357

  5. Preface

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media

  6. User-generated-content: Concept, typology, and marketing outcomes

    Engaging Consumers through Branded Entertainment and Convergent Media (IGI Global), pp. 221-241

2014

  1. Acceptance of branded video games (Advergames): A cross-cultural study Spain-USA

    Marketing and Consumer Behavior: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 851-871

  2. Acceptance of branded video games (advergames): A cross-cultural study Spain-USA

    Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry (IGI Global), pp. 482-502

  3. Comunicación viral y YouTube: el caso de Coca-cola Zero

    Tecnologías de la persuasión: uso de las TIC en publicidad y relaciones públicas (Barcelona : UOC, 2014), pp. 149-162

  4. Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 362-380

  5. Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 4-5

2013

  1. Key factors of teenagers' mobile advertising acceptance

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 5, pp. 732-749

  2. Marketing turístico y advergames: el caso de Valencia Quiz

    Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos

  3. Principales formatos de la comunicación móvil en turismo

    Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos

2012

  1. Aplicaciones publicitarias para móvil: conocimiento, actitudes, motivos de uso y valoración por parte de los adolescentes españoles

    Pensar la publicidad: revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 1, pp. 255

  2. Nuevas herramientas de promoción de destinos turísticos: el uso de los videojuegos publicitarios (advergames)

    Gran Tour, Núm. 5, pp. 71-91

  3. Web 2.0 goes mobile: Motivations and barriers of mobile social networks use in Spain

    Cases on Web 2.0 in Developing Countries: Studies on Implementation, Application, and Use (IGI Global), pp. 109-146