
SILVIA
SANZ BLAS
CATEDRÀTIC/A D'UNIVERSITAT
Publications (151) SILVIA SANZ BLAS publications
2025
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Breaking barriers in advertising: Innovative cross-media measurement with audio-matching
Journal of Innovation and Knowledge, Vol. 10, Núm. 3
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La gastronomía como atractivo turístico: imagen gastronómica versus lealtad al destino
Turismo gastronómico: ingrediente clave en el desarrollo sostenible del territorio
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Reorienting DMO efforts to improve sustainability and reduce the perceived crowding of tourists visiting a destination
International Review on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 22, Núm. 1, pp. 111-133
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“Brand love goes through the interactive brand community”: the role of member-to-member emotional bonds
Journal of Research in Interactive Marketing
2024
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Disruptive innovation discourse: are academic research and news media on the same page?
Technology Analysis and Strategic Management, Vol. 36, Núm. 7, pp. 1353-1368
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Integrando la sostenibilidad en el aula. Nuevos enfoques en el desarrollo de planes de comunicación de las empresas
Tecnologies emergents per a la transformació docent
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Reorienting DMO efforts to improve sustainability and reduce the perceived crowding of tourists visiting a destination
International Review on Public and Nonprofit Marketing
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Understanding crowding perceptions and their impact on place experience: Insights from a mixed-methods study
Psychology and Marketing, Vol. 41, Núm. 5, pp. 1022-1035
2023
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Co-creating emotional value in a guided tour experience: the interplay among guide’s emotional labour and tourists’ emotional intelligence and participation
Current Issues in Tourism, Vol. 26, Núm. 11, pp. 1748-1762
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El papel del guía turístico en la era post-covid: de la función informativa a la co-creación de emociones
25 años de transformación turística: mirando al futuro con garantías
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Trabajar la sostenibilidad en las clases de marketing a través del aprendizaje basado en proyectos
Estimulant aprenentatges mitjançant l'ús de la neuroeducació a les aules
2022
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Afectan las variables demográficas a la percepción de saturación turística de un destino?
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
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Antecedentes y consecuencias de la adicción a las redes sociales
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
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el Glamping: una apuesta turística en auge tras la pandemia COVID-19
Turismo con R mayúscula: reconstruyendo, reactivando y redirigiendo el sector turístico hacia un nuevo tiempo
2021
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Building relational worth in an online social community through virtual structural embeddedness and relational embeddedness
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 162
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The nexus between big data and sustainability: An analysis of current trends and developments
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12
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“Sensing” the destination: Development of the destination sensescape index
Tourism Management, Vol. 87
2020
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COVID-19 y sostenibilidad social: actitud y percepción de masificación turística por los asistentes de un destino
Turismo, nuevo paradigma tras la COVID-19
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Exploring multisensory place experiences through cruise blog analysis
Psychology and Marketing, Vol. 37, Núm. 1, pp. 131-140
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INNODOCT/19. International Conference on Innovation, Documentation and Education
edUPV, Editorial Universitat Politècnica de València