JOSE ENRIQUE
BIGNE ALCAÑIZ
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
ANTONIO CARLOS
CUENCA BALLESTER
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications by the researcher in collaboration with ANTONIO CARLOS CUENCA BALLESTER (9)
2023
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Are customer star ratings and sentiments aligned? A deep learning study of the customer service experience in tourism destinations
Service Business, Vol. 17, Núm. 1, pp. 281-314
2021
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What drives the helpfulness of online reviews? A deep learning study of sentiment analysis, pictorial content and reviewer expertise for mature destinations
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 20
2020
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Analysis of the tourist destinations web content through landscapes
Proceedings of the International Conference on Tourism Research
2015
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Information Content Analysis of TV Advertising - The Spanish Case
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 333-338
2001
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Conocimiento, referencia y satisfacción: Interacción en la formación del conjunto de elección de un punto de venta
Esic market, Núm. 109, pp. 77-96
2000
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Importancia relativa del atributo MADE IN en la evaluación de productos: un análisis multiatributo
Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 10, Núm. 2, pp. 453-469
1998
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Análisis exploratorio de tipologías de cooperación en los sectores tradicionales de la Comunidad Valenciana. El caso del Arco Mediterráneo
Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998
1996
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Precio y atributos intangibles en los automóviles
Boletín de estudios económicos, Vol. 51, Núm. 157, pp. 107-128
1994
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El posicionamiento de Banesto para los jóvenes antes y después de la crisis
La reconstrucción de la empresa en el nuevo orden económico: VIII Congreso Nacional, IV Congreso Hispano-Francés. Cáceres 7, 8, 9 y 10 de junio de 1994