Publicaciones en las que colabora con JUAN DE DIOS MONTORO PONS (34)

2023

  1. Assessing complementarities between live performances and YouTube video streaming

    Empirical Economics, Vol. 65, Núm. 6, pp. 2953-2978

  2. Measuring music-genre preferences: Discrepancies between direct and indirect methods

    Psychology of Music, Vol. 51, Núm. 3, pp. 1026-1044

  3. Music studies as cultural capital accumulation and its impact on music genre preferences

    International Journal of Music Education, Vol. 41, Núm. 1, pp. 38-51

2022

  1. Enseñanza Artística no Formal como Instrumento de Inclusión Socioeducativa de Jóvenes Gitanos

    Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS), Vol. 11, Núm. 1, pp. 275-292

  2. LGB´s Arts Affinity: An Empirical Study of Theater Audiences Based on Motivations

    Journal of Homosexuality, Vol. 69, Núm. 8, pp. 1322-1341

  3. La conveniencia del uso de juegos como recurso docente en el ámbito universitario: una investigación cuantitativa

    Educación y transferencia del conocimiento: propuestas de innovación para la mejora docente. Libro de resúmenes del I Congreso Internacional Docente, Educación y Transferencia del Conocimiento (Egregius), pp. 789-790

  4. Luces y sombras de la innovación educativa: Reflexiones a partir de un estudio retrospectivo

    Educación y transferencia del conocimiento: propuestas de innovación para la mejora docente. Libro de resúmenes del I Congreso Internacional Docente, Educación y Transferencia del Conocimiento (Egregius), pp. 172

2021

  1. Analyzing online search patterns of music festival tourists

    Tourism Economics, Vol. 27, Núm. 6, pp. 1276-1300

  2. From pirates to subscribers: 20 years of music consumption research

    International Journal of Consumer Studies

2019

  1. Género, motivaciones y frenos en el consumo de música en directo

    Cuadernos económicos de ICE, Núm. 98, pp. 105-124

  2. Piracy revisited: Exploring music users in the age of technology dependency

    Scientific Annals of Economics and Business, Vol. 66, Núm. Specialissue, pp. 25-35

2018

  1. Copyright infringement and cultural participation

    Digital Piracy: A Global, Multidisciplinary Account (Taylor and Francis), pp. 132-160

  2. Copyright infringement and cultural participation

    DIGITAL PIRACY: A GLOBAL, MULTIDISCIPLINARY ACCOUNT (ROUTLEDGE), pp. 132-160

  3. Picturing Spanish filmgoers: Motives, barriers and film theatres

    Regional Science Inquiry, Vol. 10, Núm. 2, pp. 45-60

  4. Religiosity and cultural consumption

    International Journal of Consumer Studies, Vol. 42, Núm. 6, pp. 704-714

  5. “Let’s make lots of money”: the determinants of performance in the recorded music sector

    Journal of Cultural Economics, Vol. 42, Núm. 2, pp. 287-307