ROSA MARIA
ISUSI FAGOAGA
PROF. PERMANENTE LABORAL PPL
Publikationen (85) Publikationen von ROSA MARIA ISUSI FAGOAGA
2024
-
Internationalization of Higher Education in China with Spain: Challenges and Complexities
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 7
-
Students’ perspectives of alignment between teaching-learning methods and the promotion of social innovation competencies
Higher Education Research and Development, Vol. 43, Núm. 7, pp. 1479-1494
-
The Spanish higher education system and the employability of its graduates
Mass Higher Education and the Changing Labour Market for Graduates (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 57-78
2023
-
Critical Issues and Trends in Innovation and Entrepreneurship Education in Higher Education in the Post-COVID-19 Era in China and Spain
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4
-
El aprendizaje de la técnica pianística en las Enseñanzas Artísticas Superiores: un estudio sobre la perspectiva del estudiantado
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 20, pp. 229-251
-
El metaverso en la Educación superior en innovación y emprendimiento: el caso de China y España
Tendencias educativas en el siglo XXI: perspectivas de todos los miembros de la comunidad educativa (Dykinson), pp. 77-90
-
Employers’ perceptions of young higher education graduates’ employability in Belarus
Research in Comparative and International Education, Vol. 18, Núm. 1, pp. 104-122
-
Impact of teaching-learning approaches on graduates' learning outcomes: evidence in Belarus
Higher Education, Skills and Work-based Learning, Vol. 13, Núm. 6, pp. 1234-1249
-
Innovation and entrepreneurship education in higher education: the case of China and Spain
Investigación e innovación educativa en contextos diferenciados (Dykinson), pp. 615-624
-
Introduction of active methods in Higher Artistic Music Education in the specialty of percussion
Per Musi, Vol. 24
-
Nuevas perspectivas para la transformación educativa hacia la sostenibilidad y la internacionalización
Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 7, pp. 5-7
-
Percepciones y uso del metaverso dentro de la educación superior en innovación y emprendimiento en China y España: un estudio descriptivo.
Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.
-
Perceptions and use of metaverse in higher education: A descriptive study in China and Spain
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol. 5
-
Portada, comité e índice
Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 7, pp. 1-4
-
Social Commitment at Higher Education Institutions: Analysis of Their Strategic Plans
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 12
2022
-
Contribución a la adquisición de competencias con tertulias musicales dialógicas: Una metodología activa en la formación inicial del profesorado
Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 13, Núm. 4
-
Dialogical musical gatherings and initial teacher training: Contribution to improvement of competencies
Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 11
-
El Grupo de Investigación ESCULCA, conocimiento y acción educativa en la Universidade de Santiago de Compostela: un modelo de excelencia. Dialogando con Miguel A. Santos Rego y Mar Lorenzo Moledo
Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 6, pp. 6-15
-
Evaluación del papel de la educación musical en primaria en escuelas públicas y concertadas desde la perspectiva familiar
Musica Hodie, Vol. 22
-
Hacia una Educación comprometida con los Objetivos de Desarrollo Sostenible y la Innovación Social
Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 6, pp. 1-5