Publicaciones (81) Publicaciones de ROSA MARIA ISUSI FAGOAGA

2023

  1. Critical Issues and Trends in Innovation and Entrepreneurship Education in Higher Education in the Post-COVID-19 Era in China and Spain

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 4

  2. El aprendizaje de la técnica pianística en las Enseñanzas Artísticas Superiores: un estudio sobre la perspectiva del estudiantado

    Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 20, pp. 229-251

  3. El metaverso en la Educación superior en innovación y emprendimiento: el caso de China y España

    Tendencias educativas en el siglo XXI: perspectivas de todos los miembros de la comunidad educativa (Dykinson), pp. 77-90

  4. Employers’ perceptions of young higher education graduates’ employability in Belarus

    Research in Comparative and International Education, Vol. 18, Núm. 1, pp. 104-122

  5. Impact of teaching-learning approaches on graduates' learning outcomes: evidence in Belarus

    Higher Education, Skills and Work-based Learning, Vol. 13, Núm. 6, pp. 1234-1249

  6. Innovation and entrepreneurship education in higher education: the case of China and Spain

    Investigación e innovación educativa en contextos diferenciados (Dykinson), pp. 615-624

  7. Nuevas perspectivas para la transformación educativa hacia la sostenibilidad y la internacionalización

    Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 7, pp. 5-7

  8. Perceptions and use of metaverse in higher education: A descriptive study in China and Spain

    Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol. 5

  9. Portada, comité e índice

    Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 7, pp. 1-4

  10. Social Commitment at Higher Education Institutions: Analysis of Their Strategic Plans

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 12

2022

  1. Contribución a la adquisición de competencias con tertulias musicales dialógicas: Una metodología activa en la formación inicial del profesorado

    Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 13, Núm. 4

  2. Dialogical musical gatherings and initial teacher training: Contribution to improvement of competencies

    Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 11

  3. El Grupo de Investigación ESCULCA, conocimiento y acción educativa en la Universidade de Santiago de Compostela: un modelo de excelencia. Dialogando con Miguel A. Santos Rego y Mar Lorenzo Moledo

    Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 6, pp. 6-15

  4. Evaluación del papel de la educación musical en primaria en escuelas públicas y concertadas desde la perspectiva familiar

    Musica Hodie, Vol. 22

  5. Hacia una Educación comprometida con los Objetivos de Desarrollo Sostenible y la Innovación Social

    Creativity and Educational Innovation Review (CEIR), Núm. 6, pp. 1-5

  6. How Spanish universities are addressing social issues in their strategic plans?

    EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022

  7. Innovación social, audiovisuales y competencias en la formación inicial del profesorado: El proyecto EspaiCinema

    Actualizando las lecturas de las temáticas clásicas (Tirant Humanidades), pp. 191-202

  8. Music Festivals and Educational Concerts in Spain: A Landscape between Tradition and Innovation

    Managing Cultural Festivals: Tradition and Innovation in Europe (Taylor and Francis), pp. 147-167

  9. Social innovation approaches at higher education institutions

    EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022

  10. Tertulias musicales dialógicas y formación inicial del profesorado

    CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas