OSCAR
CHIVA BARTOLL
AYUDANTE DOCTOR/A
Luis Fernando
Martínez Muñoz
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec Luis Fernando Martínez Muñoz (11)
2024
-
Challenging paradigms: integrating Critical Feminist Service-Learning into Higher Education Physical Activity and Sport programs
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 52, pp. 1-12
-
Sustainable bonds through Critical Feminist Service-Learning among its participants: A case study in Physical Activity and Sport programs
Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 17-32
2023
-
Environmental sustainability and social justice in Higher Education: a critical (eco)feminist service-learning approach in sports sciences
Teaching in Higher Education, Vol. 28, Núm. 5, pp. 1057-1076
2022
-
Environmental Education in Initial Training: Effects of a Physical Activities and Sports in the Natural Environment Program for Sustainable Development
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Influencia del aprendizaje-servicio universitario sobre la competencia profesional en estudiantes de titulaciones de actividad física y deporte
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 25, Núm. 1, pp. 119-141
-
Perspectiva de género en la formación del profesorado: Diseño de una experiencia de aprendizaje-servicio universitario en actividades físicas en el medio natural
La importancia de una visión transformadora de la educación en valores y el deporte en un contexto social cambiante (Wanceulen Editorial), pp. 113-132
2021
-
Contributions of Service-Learning to more inclusive and less gender-biased Physical Education: the views of Spanish Physical Education Teacher Education students
Journal of Gender Studies, Vol. 30, Núm. 6, pp. 699-712
-
Impacto de la pandemia por COVID-19 en educación física: Limitaciones percibidas y propuestas de mejora
Qualitative Research in Education, Vol. 10, Núm. 3, pp. 260-290
-
Service-learning in physical education teacher education: a pedagogical model towards sustainable development goals
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 22, Núm. 4, pp. 747-765
2020
-
Reflexión y evaluación de las emociones
Tándem: Didáctica de la educación física, Núm. 70, pp. 25-31
2019
-
Valoración del impacto del aprendizaje-servicio universitario en el ámbito de la actividad física y el deporte: una propuesta desde la teoría de stakeholders
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 49, Núm. 4, pp. 27-46