BEATRIZ MOLINER VELAZQUEZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (22)

2021

  1. Customer relations and loyalty-based segmentation: A B2B approach in the tourism industry

    Customer Relations (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 115-128

2020

  1. Can the Retailer’s ICT Enhance the Impact of Service Recovery Efforts on Customer Satisfaction?

    Journal of Relationship Marketing, Vol. 19, Núm. 4, pp. 329-354

2017

  1. Analysing the fulfilment of service recovery paradox in retailing

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 27, Núm. 4, pp. 369-389

2013

  1. Las tecnologías que implantan los hoteles y las tecnologías que gustan a los huéspedes

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 15, pp. 61-70

2012

  1. Antecedentes del valor de la relación entre agencias de viaje y sus proveedores

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 14, pp. 11-21

  2. Environmental sustainability in hotels: A matter of category?

    International Journal of Environment and Sustainable Development, Vol. 11, Núm. 2, pp. 148-163

  3. Tecnologías de la información en el sector hotelero y sus implicaciones en las relaciones empresa-cliente

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 13, pp. 11-26

2010

  1. Estudio de las relaciones entre empresas turísticas desde un enfoque de segmentación

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 84

  2. Good environmental practices for hospitality and tourism: The role of information and communication technologies

    Management of Environmental Quality: An International Journal, Vol. 21, Núm. 4, pp. 464-476

  3. Impact of ITon business relationships in tourism: a conceptual framework

    Crisis analógica, futuro digital: actas del IV Congreso Online del Observatorio para la Cibersociedad, celebrado del 12 al 29 de noviembre de 2009

  4. La confianza y el compromiso de las agencias de viaje: análisis comparativo entre la satisfacción con el proveedor y con el cliente

    Papers de Turisme, Núm. 47, pp. 58-73

  5. La satisfacción y la lealtad del turista como factores clave del turismo sostenible

    Turismo y gestión de espacios protegidos: XII Congreso Internacional de Turismo Universidad y Empresa

  6. The role of information technology in relationships between travel agencies and their suppliers

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 1, Núm. 2, pp. 144-162