TERESA
FAYOS GARDO
TITULAR DE UNIVERSIDAD
MARIA HAYDEE
CALDERON GARCIA
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con MARIA HAYDEE CALDERON GARCIA (41)
2024
-
Perceived Quality, Customer Engagement, and Satisfaction in Supermarkets of Ecuador
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
2023
-
The contribution of digitalisation, channel integration and sustainability to the international performance of industrial SMEs
Management of Environmental Quality: An International Journal, Vol. 34, Núm. 3, pp. 624-646
2022
-
The upcoming rise of SMEs in cross-border public procurement: is it a matter of networking capabilities?
Journal of International Entrepreneurship, Vol. 20, Núm. 4, pp. 537-563
2021
-
A further approach in omnichannel LSQ, satisfaction and customer loyalty
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 49, Núm. 8, pp. 1133-1153
-
Dynamic marketing capabilities as drivers of international channel integration: is this true for Latin American SMEs?
Qualitative Market Research, Vol. 24, Núm. 5, pp. 653-682
-
Omni-channel intensity and shopping value as key drivers of customer satisfaction and loyalty
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11
2019
-
The transition of small Spanish wineries toward multi-channel distribution: The role of ambidexterity
International Journal of Wine Business Research, Vol. 32, Núm. 1, pp. 139-158
2018
-
Integrating embeddedness with dynamic capabilities in the internationalisation of fashion retailers
International Business Review, Vol. 27, Núm. 4, pp. 904-914
-
Internacionalización e innovación en las empresas de la ciudad de València
València y su economía: un modelo sostenible es posible (Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial), pp. 59-74
-
SMES dynamic learning capabilities in international public procurement
Journal of Modern Project Management, Vol. 5, Núm. 3, pp. 14-23
-
¿A qué barreras se enfrentan hoy las pymes en el mercado de las licitaciones públicas internacionacionales?
Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 3106, pp. 49-64
2017
-
Experiential tourist shopping value: Adding causality to value dimensions and testing their subjectivity
Journal of Consumer Behaviour, Vol. 16, Núm. 6, pp. e76-e92
-
Implantación internacional de los minoristas de moda multicanal: capacidades dinámicas e incrustación en los mercados
GCG: revista de globalización, competitividad y gobernabilidad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 62-79
-
Las capacidades dinámicas en la internacionalización de las empresas y cooperativas agroalimentarias integradas en clusters
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 5-31
2016
-
Tourism and fashion: factors affecting trip length
Universia Business Review, Núm. 51, pp. 18-51
2015
-
Internationalization of SME retailer: Barriers and the role of public support organizations
International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 43, Núm. 2, pp. 183-200
-
La cooperación a través de cluster como medio para mejorar los resultados exportadores del sector agroalimentario en la República Dominicana. Un análisis a través del método del caso.
Revista iberoamericana de autogestión y acción comunal, Núm. 66, pp. 123-158
2013
-
El apoyo a la internacionalización del sector minorista en España: un enfoque desde las necesidades
Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 871, pp. 145-162
-
Internacionalizar las empresas minoristas españolas
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 115, pp. 50-55
-
La internacionalización de las cooperativas agroalimentarias: Necesidad y problemática
Mediterráneo económico, Núm. 24, pp. 61-76