Publications dans lesquelles il/elle collabore avec MARIA HAYDEE CALDERON GARCIA (41)

2024

  1. Perceived Quality, Customer Engagement, and Satisfaction in Supermarkets of Ecuador

    Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology

2023

  1. The contribution of digitalisation, channel integration and sustainability to the international performance of industrial SMEs

    Management of Environmental Quality: An International Journal, Vol. 34, Núm. 3, pp. 624-646

2022

  1. The upcoming rise of SMEs in cross-border public procurement: is it a matter of networking capabilities?

    Journal of International Entrepreneurship, Vol. 20, Núm. 4, pp. 537-563

2021

  1. A further approach in omnichannel LSQ, satisfaction and customer loyalty

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 49, Núm. 8, pp. 1133-1153

  2. Dynamic marketing capabilities as drivers of international channel integration: is this true for Latin American SMEs?

    Qualitative Market Research, Vol. 24, Núm. 5, pp. 653-682

  3. Omni-channel intensity and shopping value as key drivers of customer satisfaction and loyalty

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11

2019

  1. The transition of small Spanish wineries toward multi-channel distribution: The role of ambidexterity

    International Journal of Wine Business Research, Vol. 32, Núm. 1, pp. 139-158

2018

  1. Integrating embeddedness with dynamic capabilities in the internationalisation of fashion retailers

    International Business Review, Vol. 27, Núm. 4, pp. 904-914

  2. Internacionalización e innovación en las empresas de la ciudad de València

    València y su economía: un modelo sostenible es posible (Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial), pp. 59-74

  3. SMES dynamic learning capabilities in international public procurement

    Journal of Modern Project Management, Vol. 5, Núm. 3, pp. 14-23

  4. ¿A qué barreras se enfrentan hoy las pymes en el mercado de las licitaciones públicas internacionacionales?

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 3106, pp. 49-64

2017

  1. Experiential tourist shopping value: Adding causality to value dimensions and testing their subjectivity

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 16, Núm. 6, pp. e76-e92

  2. Implantación internacional de los minoristas de moda multicanal: capacidades dinámicas e incrustación en los mercados

    GCG: revista de globalización, competitividad y gobernabilidad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 62-79

  3. Las capacidades dinámicas en la internacionalización de las empresas y cooperativas agroalimentarias integradas en clusters

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 5-31

2016

  1. Tourism and fashion: factors affecting trip length

    Universia Business Review, Núm. 51, pp. 18-51

2013

  1. El apoyo a la internacionalización del sector minorista en España: un enfoque desde las necesidades

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 871, pp. 145-162

  2. Internacionalizar las empresas minoristas españolas

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 115, pp. 50-55

  3. La internacionalización de las cooperativas agroalimentarias: Necesidad y problemática

    Mediterráneo económico, Núm. 24, pp. 61-76