Publicacions (61) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2014

  1. "Share your experience": Digital storytelling in English for tourism

    Ibérica: Revista de la Asociación Europea de Lenguas para Fines Específicos ( AELFE ), Núm. 27, pp. 185-204

  2. Accounting for Causal Constructions within the Framework of the Lexical Constructional Model

    Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 36, Núm. 1, pp. 51-69

  3. Affordances and constraints on research publication: A comparative study of the language choices of Spanish historians and psychologists

    Journal of English for Academic Purposes, Vol. 14, pp. 72-83

  4. An introduction to language aggression against women

    Journal of Language Aggression and Conflict, Vol. 2, Núm. 2, pp. 177-181

  5. Andalucía en imágenes: un viaje en el tiempo

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 1, Núm. 1

  6. Análisis curricular de la formación lingüística y sociocultural en las titulaciones de Traducción e Interpretación en España

    Prosopopeya: revista de crítica contemporánea, Núm. 9, pp. 283-315

  7. Appraising digital storytelling across educational contexts

    València : Publicacions Universitat de València, 2014

  8. Audiobooks: improving fluency and instilling literary skills and education for development

    Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 20, pp. 111-125

  9. Basics of Ontology modeling in FunGramKB. The case of burn*

    VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, Núm. 11, pp. 169-184

  10. Competitiveness vs cooperation: An intercultural pragmatic analysis applied to the discourse of spanish and british business websites

    Comunicación, cognición, cibernétic@: actas

  11. Conflict management in massive polylogues: A case study from YouTube

    Journal of Pragmatics, Vol. 73, pp. 19-36

  12. Cultural Values and their Correlation with Interactional Metadiscourse Strategies in Spanish and us Business Websites

    Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, Vol. 36, Núm. 2, pp. 73-95

  13. Cultural values and digital discourse: An intercultural communication approach to the transactional discourse of spanish and us sales websites

    Journal of Intercultural Communication

  14. Cultural values and digital discourse: An intercultural communication approach to the transactional discourse of spanish and us sales websites

    Journal of Intercultural Communication

  15. Digital Storytelling and Multimodal Literacy in Education

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 22, pp. 237-250

  16. Digital storytelling and its expansion across educational contexts

    Appraising digital storytelling across educational contexts (València : Publicacions Universitat de València, 2014), pp. 13-29

  17. El VALITA (diccionari valencià-italià): projecte d’un diccionari

    Rivista Italiana di Studi Catalani, Núm. 4, pp. 109-125

  18. El encuadre de los temas de salud: cobertura en prensa escrita del daño cerebral adquirido

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 26, pp. 71-80

  19. El euro y sus reflejos lingüísticos en italiano y español (2002-2013): estudio contrastivo

    Philologia hispalensis, Vol. 28, Núm. 3, pp. 59-91

  20. El léxico en el ámbito de la gastronomía valenciana: un estudio de las técnicas de traducción de los culturemas

    TIC, trabajo colaborativo e interacción en Terminología y Traducción