Tesis dirigidas (45) Tesis dirigidas por miembros de Institut d' investigació

2022

  1. Bilingualism and dementia: neural mechanisms and implications for cognitive reserve

    Marin Marin, Lidon

    Dirigida por VICTOR COSTUMERO RAMOS
  2. How do we read through touch? Orthographic processing in braille reading

    Baciero de Lama, Ana

    Dirigida por MANUEL PEREA LARA
  3. How literacy shapes orthographic processing

    FERNANDEZ LOPEZ, MARIA

    Dirigida por MANUEL PEREA LARA, MARTA VERGARA MARTINEZ y ANA MARCET HERRANZ

2020

  1. Brain differences associated with personality traits: a structural and resting-state fmri approach

    Adrián Ventura, Jesús

    Dirigida por VICTOR COSTUMERO RAMOS
  2. Influencia de los episodios afectivos bipolares en el procesamiento emocional: sesgos atencionales, respuesta a la frustración y juicios morales

    Gago Velasco, Belén

    Dirigida por ANA CRISTINA GARCIA BLANCO, LORENZO LIVIANOS ALDANA y MANUEL PEREA LARA
  3. La familia y el desarrollo conductual, socioemocional y comunicativo de niños con trastorno del espectro autista sin discapacidad intelectual

    Mira Gadea, Álvaro

    Dirigida por CARMEN BERENGUER FORNER, ANA MIRANDA CASAS y MARÍA BELEN ROSELLÓ MIRANDA
  4. Reading in students with deafness: an eye-movement research

    GÓMEZ MERINO, NADINA MARÍA

    Dirigida por INMACULADA FAJARDO BRAVO y ANTONIO M FERRER MANCHON
  5. Self-explanation versus question-answering: differences in processing and effectiveness for learning complex conceptual knowledge

    Rubio Peñarrubia, Alba

    Dirigida por EDUARDO VIDAL-ABARCA GAMEZ y TOMAS MARTINEZ GIMENEZ
  6. Within the ibm galaxy: exploring differences in online processes and comprehension outcomes between reading on screen and reading on paper

    DELGADO, PABLO

    Dirigida por LADISLAO SALMERON GONZALEZ

2018

  1. El acceso a las representaciones abstractas durante el reconocimiento visual de palabras y la lectura

    MARCET HERRANZ, ANA

    Dirigida por MANUEL PEREA LARA
  2. Teaching reading literacy strategies through the intelligent tutoring system tuinlecweb

    Serrano Mendizábal, Maria-Ángeles

    Dirigida por EDUARDO VIDAL-ABARCA GAMEZ y ANTONIO M FERRER MANCHON