JOSE ENRIQUE
BIGNE ALCAÑIZ
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
SILVIA
SANZ BLAS
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Publikationen, an denen er mitarbeitet SILVIA SANZ BLAS (17)
2019
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Facebook brand community bonding: The direct and moderating effect of value creation behaviour
Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 35
2018
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Does social climate influence positive eWOM?: A study of heavy-users of online communities
Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 1, pp. 26-38
2017
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Key Drivers of Customer Loyalty to Web 2.0 Accommodation Services: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 1403
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M-WOM in a brand's facebook fan page
Online Information Review, Vol. 41, Núm. 7, pp. 936-953
2012
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Cause-related marketing influence on consumer responses: The moderating effect of cause-brand fit
Journal of Marketing Communications, Vol. 18, Núm. 4, pp. 265-283
2010
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Consumer behavioural intentions in cause-related marketing. The role of identification and social cause involvement
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 7, Núm. 2, pp. 127-143
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Factores determinantes del comportamiento del consumidor en las redes sociales: un análisis de los internautas españoles
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 164
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Why Some Internet Users Don't Buy Air Tickets Online
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TOURISM 2010
2009
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Nuevas tecnologías y comportamiento de compra: un análisis de las variables determinantes de la decisión de compra a través del móvil
Esic market, Núm. 134, pp. 71-128
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The functional-psychological continuum in the cognitive image of a destination: A confirmatory analysis
Tourism Management, Vol. 30, Núm. 5, pp. 715-723
2008
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Influence of online shopping information dependency and innovativeness on internet shopping adoption
Online Information Review, Vol. 32, Núm. 5, pp. 648-667
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Influencia de la compatibilidad, la propensión a innovar y el entretenimiento percibido en la decisión de compra a través del móvil.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
2007
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Comportamiento de búsqueda y compra en internet: un análisis aplicado al mercado español
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro (Universidad de La Rioja)
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Influencia de la innovatividad, actitud y dependencia hacia el medio, en la intención de compra futura a través de Internet
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo. 19, 20 y 21 de septiembre de 2007
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Key drivers of mobile commerce adoption: an exploratory study of spanish mobile users
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 2, Núm. 2, pp. 48-60
2005
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Factores determinantes de la decisión de compra a través del móvil. Un estudio de los internautas españoles
XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005
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La imagen de un destino como variable de segmentación: un modelo de relaciones post-compra
XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005