JOSE
RAMOS LOPEZ
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
CAROLINA P
MOLINER CANTOS
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con CAROLINA P MOLINER CANTOS (14)
2022
-
Using Autonomous Teams to Improve Quality of Life of People with Intellectual Disabilities
Applied Research in Quality of Life, Vol. 17, Núm. 4, pp. 2387-2403
2020
-
Participation in collaborative projects as a precursor of trust in organizations for individuals with intellectual disability
PloS one, Vol. 15, Núm. 11, pp. e0242075
2018
-
La creatividad y la cooperación social como procesos impulsores de la autodeterminación: un experimento longitudinal de campo
Tejiendo el futuro de las organizaciones con enfoque de desarrollo organizacional (Ediciones Universidad de Valladolid (EdUVa)), pp. 487-492
2017
-
Linking employees' extra-role efforts to customer satisfaction: Presence versus absence of complaints
Social Psychology, Vol. 48, Núm. 2, pp. 104-112
2016
-
The moderating role of performance in the link from interactional justice climate to mutual trust between managers and team members
Psychological Reports, Vol. 118, Núm. 3, pp. 870-888
2015
-
Psicología de las organizaciones
Madrid : Sintesis , 2015
2014
-
Calidad y bienestar en organizaciones de servicios: el papel del clima de servicio y la justicia organizacional
Papeles del psicólogo, Vol. 35, Núm. 2, pp. 99-106
-
El Trabajo Emocional desde una perspectiva clarificadora, tras treinta años de investigación
Universitas psychologica, Vol. 13, Núm. 4, pp. 1517-1529
2013
-
Perceived reciprocity and well-being at work in non-professional employees: Fairness or self-interest?
Stress and Health, Vol. 29, Núm. 1, pp. 31-39
2008
-
Organizational justice and extrarole customer service: The mediating role of well-being at work
European Journal of Work and Organizational Psychology, Vol. 17, Núm. 3, pp. 327-348
2007
-
Calidad de servicio y calidad de vida: un estudio en servicios de atención a personas con discapacidad intelectual
Revista de psicología social aplicada, Vol. 17, Núm. 3, pp. 273-285
2006
-
Justice perceptions as predictors of customer satisfaction: The impact of distributive, procedural, and interactional justice
Journal of Applied Social Psychology, Vol. 36, Núm. 1, pp. 100-119
2005
-
Linking organizational justice to burnout: Are men and women different?
Psychological Reports, Vol. 96, Núm. 3 I, pp. 805-816
-
Relationships between organizational justice and burnout at the work-unit level
International Journal of Stress Management, Vol. 12, Núm. 2, pp. 99-116