Publicaciones en las que colabora con MARIA LUISA ANDREU SIMO (12)

2022

  1. How environmental gain messages affect cause involvement, attitude and behavioural intentions: the moderating effects of CSR scepticism and biospheric values

    Corporate Communications, Vol. 27, Núm. 4, pp. 781-799

  2. Is a virtual visit to a heritage tourist destination informative? Design variables that influence intention to recommend the destination

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

  3. Social media communication and destination brand equity

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 13, Núm. 4, pp. 650-666

2018

  1. Effects of the intensity of use of social media on brand equity: an empirical study in a tourist destination

    European journal of management and business economics, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-100

2013

  1. Events and networking in tourism marketing destinations: The America's cup case study

    Globalism and Regional Economy (Taylor and Francis), pp. 89-111

  2. La responsabilidad social como creadora de valor de marca: el efecto moderador de la atribución de objetivos

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 22, Núm. 1, pp. 21-28

2011

  1. Gestión de redes en empresas turísticas ante eventos deportivos: un análisis de la America's cup 2007 en Valencia

    Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 11, pp. 53-63

2010

  1. El efecto moderador de la atribución de responsabilidad social en el valor de marca

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 246

2009

  1. Adopción de las nuevas tecnologías en la relación comercial agencia de viajes-mayorista

    Innovación, creatividad y nuevos modelos de gestión de turismo: XI Congreso de Turismo Universidad y Empresa

  2. Influencia de la percepción de la dimensión económica de la RSE sobre la satisfacción y la lealtad del consumidor

    Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 1, pp. 117-137

  3. Segmentación de las agencias de viajes en función de la adopción de las TIC

    Papers de Turisme, Núm. 45, pp. 7-20