RAFAEL MARTIN
CURRAS PEREZ
TITULAR DE UNIVERSIDAD
MARIA LUISA
ANDREU SIMO
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con MARIA LUISA ANDREU SIMO (12)
2024
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I want to travel to the past! The role of creative style and historical reconstructions as antecedents of informativeness in a virtual visit to a heritage tourist destination
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 20, pp. 3369-3384
2022
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How environmental gain messages affect cause involvement, attitude and behavioural intentions: the moderating effects of CSR scepticism and biospheric values
Corporate Communications, Vol. 27, Núm. 4, pp. 781-799
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Is a virtual visit to a heritage tourist destination informative?: design variables that influence intention to recommend the destination
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
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Social media communication and destination brand equity
Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 13, Núm. 4, pp. 650-666
2018
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Effects of the intensity of use of social media on brand equity: an empirical study in a tourist destination
European journal of management and business economics, Vol. 27, Núm. 1, pp. 83-100
2013
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Events and networking in tourism marketing destinations: The America's cup case study
Globalism and Regional Economy (Taylor and Francis), pp. 89-111
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La responsabilidad social como creadora de valor de marca: el efecto moderador de la atribución de objetivos
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 22, Núm. 1, pp. 21-28
2011
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Gestión de redes en empresas turísticas ante eventos deportivos: un análisis de la America's cup 2007 en Valencia
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, Núm. 11, pp. 53-63
2010
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El efecto moderador de la atribución de responsabilidad social en el valor de marca
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 246
2009
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Adopción de las nuevas tecnologías en la relación comercial agencia de viajes-mayorista
Innovación, creatividad y nuevos modelos de gestión de turismo: XI Congreso de Turismo Universidad y Empresa
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Influencia de la percepción de la dimensión económica de la RSE sobre la satisfacción y la lealtad del consumidor
Revista de responsabilidad social de la empresa, Núm. 1, pp. 117-137
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Segmentación de las agencias de viajes en función de la adopción de las TIC
Papers de Turisme, Núm. 45, pp. 7-20