JOAQUIN
ALDAS MANZANO
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
José
Martí Parreño
Publicacións nas que colabora con José Martí Parreño (14)
2019
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Teachers’ intention to use educational video games: The moderating role of gender and age
Innovations in Education and Teaching International, Vol. 56, Núm. 3, pp. 318-329
2017
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Product Placement in Video Games: The Effect of Brand Familiarity and Repetition on Consumers' Memory
Journal of Interactive Marketing, Vol. 38, pp. 55-63
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The effect of age on teachers’ intention to use educational video games: A TAM approach
Electronic Journal of e-Learning, Vol. 15, Núm. 4, pp. 355-366
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The role of perceived relevance and attention in teachers' attitude and intention to use educational video games
International Journal of Emerging Technologies in Learning, Vol. 12, Núm. 3, pp. 154-168
2016
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Teachers' intention to use educational video games: A technology acceptance model approach
Proceedings of the European Conference on Games-based Learning
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The role of perceived relevance and attention in teachers' intention to use gamification
Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL
2013
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Factors contributing brand attitude in advergames: Entertainment and irritation
Journal of Brand Management, Vol. 20, Núm. 5, pp. 374-388
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Investigación sobre la eficacia de la publicidad en videojuegos: estado de la cuestión
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 7, pp. 20-35
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Key factors of teenagers' mobile advertising acceptance
Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 5, pp. 732-749
2012
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La publicidad actual: retos y oportunidades
Pensar la publicidad: revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 2, pp. 327
2011
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El nuevo consumidor en la era de los medios sociales: la figura del prosumidor y sus efectos en las comunicaciones de marketing actuales
Los mercados del mañana: bases para su análisis hoy
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Investigación sobre la eficacia de la publicidad en videojuegos: estado de la cuestión
Los mercados del mañana: bases para su análisis hoy
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Retos y oportunidades para incrementar la eficacia de la publicidad actual
La comunicación pública, secuestrada por el mercado
2010
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El emplazamiento de producto: conceptualización, nuevos formatos y efectos sobre el consumidor
Teoría y Praxis, Núm. 8, pp. 113-136