Publicaciones en las que colabora con TERESA FAYOS GARDO (40)

2023

  1. The contribution of digitalisation, channel integration and sustainability to the international performance of industrial SMEs

    Management of Environmental Quality: An International Journal, Vol. 34, Núm. 3, pp. 624-646

2022

  1. The upcoming rise of SMEs in cross-border public procurement: is it a matter of networking capabilities?

    Journal of International Entrepreneurship, Vol. 20, Núm. 4, pp. 537-563

2021

  1. A further approach in omnichannel LSQ, satisfaction and customer loyalty

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 49, Núm. 8, pp. 1133-1153

  2. Dynamic marketing capabilities as drivers of international channel integration: is this true for Latin American SMEs?

    Qualitative Market Research, Vol. 24, Núm. 5, pp. 653-682

  3. Omni-channel intensity and shopping value as key drivers of customer satisfaction and loyalty

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 11

2019

  1. The transition of small Spanish wineries toward multi-channel distribution: The role of ambidexterity

    International Journal of Wine Business Research, Vol. 32, Núm. 1, pp. 139-158

2018

  1. Integrating embeddedness with dynamic capabilities in the internationalisation of fashion retailers

    International Business Review, Vol. 27, Núm. 4, pp. 904-914

  2. Internacionalización e innovación en las empresas de la ciudad de València

    València y su economía: un modelo sostenible es posible (Vicerectorat de Participació i Projecció Territorial), pp. 59-74

  3. SMES dynamic learning capabilities in international public procurement

    Journal of Modern Project Management, Vol. 5, Núm. 3, pp. 14-23

  4. ¿A qué barreras se enfrentan hoy las pymes en el mercado de las licitaciones públicas internacionacionales?

    Boletín económico de ICE, Información Comercial Española, Núm. 3106, pp. 49-64

2017

  1. Experiential tourist shopping value: Adding causality to value dimensions and testing their subjectivity

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 16, Núm. 6, pp. e76-e92

  2. Implantación internacional de los minoristas de moda multicanal: capacidades dinámicas e incrustación en los mercados

    GCG: revista de globalización, competitividad y gobernabilidad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 62-79

  3. Las capacidades dinámicas en la internacionalización de las empresas y cooperativas agroalimentarias integradas en clusters

    CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 89, pp. 5-31

2016

  1. Tourism and fashion: factors affecting trip length

    Universia Business Review, Núm. 51, pp. 18-51

2013

  1. El apoyo a la internacionalización del sector minorista en España: un enfoque desde las necesidades

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 871, pp. 145-162

  2. Internacionalizar las empresas minoristas españolas

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 115, pp. 50-55

  3. La internacionalización de las cooperativas agroalimentarias: Necesidad y problemática

    Mediterráneo económico, Núm. 24, pp. 61-76

  4. La internacionalización y la innovación, caminos complementarios: aproximación a la empresa valenciana

    Innovación en la empresa valenciana: rutas de presente hacia un futuro competitivo (Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions)