Publikationen, an denen er mitarbeitet José Martí Parreño (16)

2019

  1. Higher education instructors’ intention to use educational video games: an fsQCA approach

    Educational Technology Research and Development, Vol. 67, Núm. 6, pp. 1455-1478

2018

  1. Attitude towards advergames: an fsQCA approach

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

  2. Students’ attitude towards the use of educational video games to develop competencies

    Computers in Human Behavior, Vol. 81, pp. 366-377

  3. Teachers’ attitude towards educational video games: The role of educational level

    Proceedings of the European Conference on e-Learning, ECEL

2015

  1. Message-driven factors influencing opening and forwarding of mobile advertising messages

    International Journal of Mobile Communications, Vol. 13, Núm. 4, pp. 339-357

2014

  1. Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 4-5

  2. Key drivers of consumer loyalty to Facebook fan pages

    Online Information Review, Vol. 38, Núm. 3, pp. 362-380

2013

  1. Key factors of teenagers' mobile advertising acceptance

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 113, Núm. 5, pp. 732-749

  2. Marketing turístico y advergames: el caso de Valencia Quiz

    Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos

  3. Principales formatos de la comunicación móvil en turismo

    Las nuevas tendencias y tecnologías en la comercialización de productos turísticos

2012

  1. Aplicaciones publicitarias para móvil: conocimiento, actitudes, motivos de uso y valoración por parte de los adolescentes españoles

    Pensar la publicidad: revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 1, pp. 255

  2. Nuevas herramientas de promoción de destinos turísticos: el uso de los videojuegos publicitarios (advergames)

    Gran Tour, Núm. 5, pp. 71-91

  3. Patrocinio deportivo: la implicación del espectador y sus efectos en la identificación y lealtad

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 12, Núm. 2, pp. 59-76

  4. Web 2.0 goes mobile: Motivations and barriers of mobile social networks use in Spain

    Cases on Web 2.0 in Developing Countries: Studies on Implementation, Application, and Use (IGI Global), pp. 109-146