Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir (39)

2022

  1. Educational Needs in Oncology Nursing: A Scoping Review

    Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 12

  2. How Much Do We Care about Teacher Burnout during the Pandemic: A Bibliometric Review

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 12

  3. Valoración de los alumnos del uso de la gamificación virtual en la universidad

    Edunovatic 2022. Conference Proceedings: 7th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 14-15, 2022

2020

  1. Adolescentes con alta capacidad y percepción de bienestar subjetivo ¿Su grado de bienestar es similar al de los adolescentes no identificados de altas capacidades?

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  2. La inteligencia emocional en los adolescentes con altas capacidades. Un análisis de las semejanzas y diferencias con los alumnos no identificados de altas capacidades

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  3. Perceived value in sporting events (PVSP): A further step for the strategic management

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12

2019

  1. Importance Purpose in Life in Reducing Aggressive Response in Adolescence

    Revista Internacional de Educación y Aprendizaje, Vol. 1, Núm. 1, pp. 1-7

  2. Loneliness and social support: Differential predictive power on depression and satisfaction in senior citizens

    Journal of Community Psychology, Vol. 47, Núm. 5, pp. 1225-1234

  3. Perceived value, satisfaction and future intentions in sport services: Putting congruence and brand trust in the equation – linear models vs QCA

    Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 32, Núm. 4, pp. 566-579

  4. Subjective emotionalwell-being, emotional intelligence, and mood of gifted vs. unidentified students: A relationship model

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 18

2018

  1. Altas capacidades y Escuela Inclusiva. Una reflexión sobre la práctica.

    IV Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa INNOVAGOGÍA 2018: libro de actas. 20, 21 y 22 de marzo 2018

2017

  1. Involvement in physical education classes and academic achievement in adolescents

    CALIDAD DE VIDA Y SALUD, Vol. 10, Núm. 2, pp. 123-132

  2. Knowledge management and organizational culture in a software development enterprise

    Journal of Small Business Strategy, Vol. 27, Núm. 1, pp. 37-49

  3. Personal adjustment and its relation with aggressive behavior

    Crónica: revista científico profesional de la pedagogía y psicopedagogía, Núm. 2, pp. 81-92