PSICO.SOCIAL
Departament
Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
Valencia, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir (39)
2023
-
Evaluating employability in contexts of change: validation of a scale
Frontiers in Psychology, Vol. 14
2022
-
Educational Needs in Oncology Nursing: A Scoping Review
Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 12
-
How Much Do We Care about Teacher Burnout during the Pandemic: A Bibliometric Review
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 12
-
Valoración de los alumnos del uso de la gamificación virtual en la universidad
Edunovatic 2022. Conference Proceedings: 7th Virtual International Conference on Education, Innovation and ICT, December 14-15, 2022
2021
-
Confianza de los docentes en la capacidad resolutiva del adolescente frente al conflicto en las aulas
REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 11, Núm. 2, pp. 178-202
-
Do organizational variables influence satisfaction with nursing student practices?
Studies in Educational Evaluation, Vol. 71
-
Emotional intelligence profiles and self-esteem/self-concept: An analysis of relationships in gifted students
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 3, pp. 1-23
-
Impact of BMGIM music therapy on emotional state in patients with inflammatory bowel disease: A randomized controlled trial
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 8
-
“Developing Capabilities”. Inclusive Extracurricular Enrichment Programs to Improve the Well-Being of Gifted Adolescents
Frontiers in Psychology, Vol. 12
2020
-
Adolescentes con alta capacidad y percepción de bienestar subjetivo ¿Su grado de bienestar es similar al de los adolescentes no identificados de altas capacidades?
Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa
-
La inteligencia emocional en los adolescentes con altas capacidades. Un análisis de las semejanzas y diferencias con los alumnos no identificados de altas capacidades
Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa
-
Perceived value in sporting events (PVSP): A further step for the strategic management
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12
2019
-
Importance Purpose in Life in Reducing Aggressive Response in Adolescence
Revista Internacional de Educación y Aprendizaje, Vol. 1, Núm. 1, pp. 1-7
-
Loneliness and social support: Differential predictive power on depression and satisfaction in senior citizens
Journal of Community Psychology, Vol. 47, Núm. 5, pp. 1225-1234
-
Perceived value, satisfaction and future intentions in sport services: Putting congruence and brand trust in the equation – linear models vs QCA
Academia Revista Latinoamericana de Administracion, Vol. 32, Núm. 4, pp. 566-579
-
Subjective emotionalwell-being, emotional intelligence, and mood of gifted vs. unidentified students: A relationship model
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 18
2018
-
Altas capacidades y Escuela Inclusiva. Una reflexión sobre la práctica.
IV Congreso Virtual Internacional sobre Innovación Pedagógica y Praxis Educativa INNOVAGOGÍA 2018: libro de actas. 20, 21 y 22 de marzo 2018
2017
-
Involvement in physical education classes and academic achievement in adolescents
CALIDAD DE VIDA Y SALUD, Vol. 10, Núm. 2, pp. 123-132
-
Knowledge management and organizational culture in a software development enterprise
Journal of Small Business Strategy, Vol. 27, Núm. 1, pp. 37-49
-
Personal adjustment and its relation with aggressive behavior
Crónica: revista científico profesional de la pedagogía y psicopedagogía, Núm. 2, pp. 81-92