ANTONIO CARLOS
CUENCA BALLESTER
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (20) Publicaciones de ANTONIO CARLOS CUENCA BALLESTER
2023
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Are customer star ratings and sentiments aligned? A deep learning study of the customer service experience in tourism destinations
Service Business, Vol. 17, Núm. 1, pp. 281-314
2021
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Five decades of corporate entrepreneurship research: measuring and mapping the field
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 17, Núm. 4, pp. 1731-1757
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Intelligent purchasing: How artificial intelligence can redefine the purchasing function
Journal of Business Research, Vol. 124, pp. 69-76
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What drives the helpfulness of online reviews? A deep learning study of sentiment analysis, pictorial content and reviewer expertise for mature destinations
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 20
2020
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Analysis of the tourist destinations web content through landscapes
Proceedings of the International Conference on Tourism Research
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Multilevel marketing: optimizing marketing effectiveness for high-involvement goods in the automotive industry
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 16, Núm. 4, pp. 1367-1392
2019
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A configurational approach to analyze family governance and family firm outcome preferences
Competitiveness, Organizational Management, and Governance in Family Firms (IGI Global), pp. 357-377
2015
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Information Content Analysis of TV Advertising - The Spanish Case
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 333-338
2013
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La extensión de "Yield Management" más allá de los servicios turísticos y otras ideas sobre precios
Marketing en una nueva era (Ibergarceta), pp. 181-194
2012
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Investigación comercial.
Low Cost Books
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Investigación comercial: teoría
Low Cost Books
2009
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Marketing on line
Repro expres
2007
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La utilización de internet en la comunicación y aprovisionamiento de las agencias de viaje
El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM
2001
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Conocimiento, referencia y satisfacción: Interacción en la formación del conjunto de elección de un punto de venta
Esic market, Núm. 109, pp. 77-96
2000
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Importancia relativa del atributo MADE IN en la evaluación de productos: un análisis multiatributo
Cuadernos aragoneses de economía, Vol. 10, Núm. 2, pp. 453-469
1998
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Análisis exploratorio de tipologías de cooperación en los sectores tradicionales de la Comunidad Valenciana. El caso del Arco Mediterráneo
Best papers proceedings theme the business in a collaborative world: VII International Conference, Istanbul, Turkey, september 8-10, 1998
1997
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La capacidad predictiva de los modelos de ciclo de vida familiar frente a variables socioeconómicas
Revista española de investigación de marketing, Vol. 1, Núm. 1, pp. 113-126
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Las críticas a la publicidad
Esic market, Núm. 97, pp. 91-105
1996
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Precio y atributos intangibles en los automóviles
Boletín de estudios económicos, Vol. 51, Núm. 157, pp. 107-128
1994
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El posicionamiento de Banesto para los jóvenes antes y después de la crisis
La reconstrucción de la empresa en el nuevo orden económico: VIII Congreso Nacional, IV Congreso Hispano-Francés. Cáceres 7, 8, 9 y 10 de junio de 1994