Publicaciones en las que colabora con RAFAEL MARTIN CURRAS PEREZ (33)

2022

  1. Is a virtual visit to a heritage tourist destination informative? Design variables that influence intention to recommend the destination

    Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery: XXXVI Congreso Anual AEDEM: 1 al 3 de junio de 2022, Pozuelo de Alarcón, Madrid

2019

  1. Destination appeal through digitalized comments

    Journal of Business Research, Vol. 101, pp. 447-453

  2. Efeitos da responsabilidade social corporativa na lealdade do consumidor com a marca

    Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 21, Núm. 3, pp. 395-415

2016

  1. Effects of Corporate Social Responsibility perception on consumer satisfaction with the brand

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 20, Núm. 2, pp. 104-114

2014

  1. Finding the link between CSR initiatives and consumers: The role of benefits and consumer-company identification

    Handbook of Research on Marketing and Corporate Social Responsibility (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 175-197

2013

  1. El papel de la responsabilidad social en el nuevo marketing

    Marketing en una nueva era (Ibergarceta), pp. 29-44

2012

  1. Cause-related marketing influence on consumer responses: The moderating effect of cause-brand fit

    Journal of Marketing Communications, Vol. 18, Núm. 4, pp. 265-283

  2. Dual nature of cause-brand fit: Influence on corporate social responsibility consumer perception

    European Journal of Marketing, Vol. 46, Núm. 3-4, pp. 575-594

2011

  1. Antecedentes y consecuencias del arrepentimiento postcompra: una aplicación a servicios de telefonía móvil

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 15, Núm. 1, pp. 7-34

  2. Efectos de la responsabilidad social corporativa percibida por el consumidor sobre el valor y la satisfacción con el servicio

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 20, Núm. 4, pp. 139-160

2010

  1. Consecuencias de la insatisfacción del consumidor: un estudio en servicios hoteleros y de restauración

    Universia Business Review, Núm. 28, pp. 78-100

  2. Consumer behavioural intentions in cause-related marketing. The role of identification and social cause involvement

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 7, Núm. 2, pp. 127-143

  3. Factores determinantes del comportamiento del consumidor en las redes sociales: un análisis de los internautas españoles

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 164