MARIA LUISA
ANDREU SIMO
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
CARLA
RUIZ MAFE
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
CARLA RUIZ MAFE-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (15)
2024
-
I want to travel to the past! The role of creative style and historical reconstructions as antecedents of informativeness in a virtual visit to a heritage tourist destination
Current Issues in Tourism, Vol. 27, Núm. 20, pp. 3369-3384
2022
-
Is a virtual visit to a heritage tourist destination informative?: design variables that influence intention to recommend the destination
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
2020
-
Analysis of the tourist destinations web content through landscapes
Proceedings of the International Conference on Tourism Research
-
Brand love is all around: loyalty behaviour, active and passive social media users
Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1613-1630
2019
-
Development of a blended course for online teaching: Process and outcomes
Journal of Management and Business Education, Vol. 2, Núm. 2, pp. 108-126
2018
-
Aula virtual: Habilidades en el docente para impulsar el engagement en el estudiante
Journal of Management and Business Education, Vol. 1, Núm. 2, pp. 87-105
-
The impact of social media and offline influences on consumer behaviour. An analysis of the low-cost airline industry
Current Issues in Tourism, Vol. 21, Núm. 9, pp. 1014-1032
-
Virtual classroom: lecturer skills to promote student engagement
Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería
2015
-
The role of social motivations, ability, and opportunity in online know-how exchanges: evidence from the airline services industry
Service Business, Vol. 9, Núm. 2, pp. 209-232
2010
-
How motivation, opportunity and ability can drive online airline ticket purchases
Journal of Air Transport Management, Vol. 16, Núm. 6, pp. 346-349
2007
-
La adopción del B2B en las pymes españolas: antecedentes y consecuencias
Revista española de investigación de marketing, Vol. 11, Núm. 2, pp. 117-133
2005
-
El marketing de redes y los mercados electrónicos
Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 143-174
-
Satisfacción y lealtad del consumidor "on line"
Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 201-236
2004
-
Conceptualización del comportamiento del consumidor en los entornos virtuales: un análisis cualitativo
Estudios sobre consumo, Núm. 70, pp. 9-20
-
La utilización de Internet en el sector turístico. El caso de España
Papers de Turisme, Núm. 35, pp. 77-80