CARLA RUIZ MAFE-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (15)

2020

  1. Analysis of the tourist destinations web content through landscapes

    Proceedings of the International Conference on Tourism Research

  2. Brand love is all around: loyalty behaviour, active and passive social media users

    Current Issues in Tourism, Vol. 23, Núm. 13, pp. 1613-1630

2019

  1. Development of a blended course for online teaching: Process and outcomes

    Journal of Management and Business Education, Vol. 2, Núm. 2, pp. 108-126

2018

  1. Aula virtual: Habilidades en el docente para impulsar el engagement en el estudiante

    Journal of Management and Business Education, Vol. 1, Núm. 2, pp. 87-105

  2. The impact of social media and offline influences on consumer behaviour. An analysis of the low-cost airline industry

    Current Issues in Tourism, Vol. 21, Núm. 9, pp. 1014-1032

  3. Virtual classroom: lecturer skills to promote student engagement

    Hacia la mejora social, económica y empresarial: avances multidisciplinares en innovación, turismo e ingeniería

2010

  1. How motivation, opportunity and ability can drive online airline ticket purchases

    Journal of Air Transport Management, Vol. 16, Núm. 6, pp. 346-349

2007

  1. La adopción del B2B en las pymes españolas: antecedentes y consecuencias

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 11, Núm. 2, pp. 117-133

2005

  1. El marketing de redes y los mercados electrónicos

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 143-174

  2. Satisfacción y lealtad del consumidor "on line"

    Marketing en Internet: Estrategia y empresa (Ediciones Pirámide), pp. 201-236