Universidad de Granada-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (26)

2020

  1. A Mixed Methods Study to Examine the Influence of CLIL on Physical Education Lessons: Analysis of Social Interactions and Physical Activity Levels

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  2. Alcance del aprendizaje-servicio en la formación inicial docente de educación física: una aproximación metodológica mixta

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 465-472

  3. Anxiety and bodily pain in olderwomen participants in a physical education program. A multiple moderated mediation analysis

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 10

  4. Anxiety, depression, health-related quality of life and physical-educative fitness in middle-age women

    Revista de psicología del deporte, Vol. 29, Núm. 3, pp. 75-83

  5. Contributions of service-learning on PETE students’ effective personality: A mixed methods research

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 23, pp. 1-15

  6. Effects of 8-weeks concurrent strength and Aerobic training on body composition, physiological and cognitive performance in older adult women

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 5

  7. Effects of Service Learning on Physical Education Teacher Education Students’ Subjective Happiness, Prosocial Behavior, and Professional Learning

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  8. Gender, physical self-perception and overall physical fitness in secondary school students: A multiple mediation model

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 18, pp. 1-14

  9. Learning with older adults through intergenerational service learning in physical education teacher education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3

  10. Tratamiento e Interpretación de la Educación Física durante el enfoque legislativo Franquista (1939-1970)

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 37, pp. 449-454

2019

  1. Efectos de un programa de entrenamiento concurrente sobre la condición física percibida, el estado emocional y la calidad de vida de personas adultas-mayores

    Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 14, Núm. 2, pp. 184-189

  2. Hibridación entre aprendizaje móvil y aprendizaje-servicio en la formación inicial docente

    Investigación, Innovación docente y TIC: nuevos horizontes educativos (Dykinson), pp. 1001-1014

  3. Higher socioeconomic status is related to healthier levels of fatness and fitness already at 3 to 5 years of age: The PREFIT project: Relation between socioeconomic status, fatness and fitness in preschoolers

    Journal of Sports Sciences, Vol. 37, Núm. 12, pp. 1327-1337

  4. Nota editorial

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 49, Núm. 4, pp. 7-13

  5. Perspectivas y retos de la intervención e investigación en aprendizaje-servicio universitario en actividades físico-deportivas para la inclusión social

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 49, Núm. 4, pp. 19-26