Institut d' investigació
IULMA
Artikuluak (27) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2023
-
A qualitative meta-analysis of intercultural research into audio-visual synchronous communication between language learners
Revista de lingüística y lenguas aplicadas, Núm. 18, pp. 35-47
-
Blogging in EFL: a Writing Project using ICT
The EuroCALL Review, Vol. 30, Núm. 2, pp. 37-54
-
Dialogicidad intencionada y co-creación de la persuasión en Instagram
Cuadernos AISPI: Estudios de lenguas y literaturas hispánicas, Vol. 22, Núm. 2, pp. 227-252
-
ENGAGING THE AUDIENCE IN ONLINE YOUTUBE SCIENCE DISSEMINATION VIDEOS: A LOOK AT THE UPTAKE OF MULTIMODAL ENGAGEMENT STRATEGIES
ESP Today, Vol. 11, Núm. 2, pp. 302-327
-
El corpus FEMMES.UP: análisis pragmático de los estilos humorísticos en la comedia femenina
Círculo de lingüística aplicada a la comunicación, Núm. 96, pp. 89-99
-
El inútil de su hijo: La construcción [det{det/demost} adj de pron{pos} n] en español
Romanica Olomucensia, Núm. 2, pp. 299-311
-
English covert compounds: between word-formation and lexical cohesion
Studia Neophilologica
-
Hasta los huesos, bis in die Knochen: Construcciones fraseológicas somáticas en contraste a través de corpus
Revista de filología alemana, Núm. 31, pp. 145-165
-
Integrating Wiktionary in the Linguistics Curriculum of the B.A. in German Philology
Quaderns de filología. Estudis lingüístics, Núm. 28, pp. 111-124
-
Interaction, asymmetries of knowledge and experience and the impact of theory on the in situ practice of coaching
Journal of Applied Linguistics and Professional Practice, Vol. 17, Núm. 3, pp. 252-273
-
La necesidad de modelos en lingüística: sobre el “análisis del discurso digital”
Pragmalinguistica, Núm. 31, pp. 127-151
-
Mediating through question-asking: A sociopragmatic analysis of epistemic stance negotiation in everyday conversation
Journal of Pragmatics, Vol. 213, pp. 49-66
-
Multimedialidad, traducción y censura.: El género como conflicto en las adaptaciones teatrales de la Edad Moderna de Estudio Uno (RTVE)
Trasvases entre la literatura y el cine, Núm. 5, pp. 83-95
-
Multimediality, Translation and Censorship: Conflicted Gender Constructs in Estudio Uno's (RTVE) Early-Modern Audiovisual Theatre Adaptions
Trasvases Entre la Literatura y el Cine, Vol. 2023, Núm. 5, pp. 83-95
-
Multimodal engagement strategies in science dissemination: A case study of TED talks and YouTube science videos
Discourse Studies, Vol. 25, Núm. 6, pp. 733-754
-
Peeking into the socio-historical background and current use of 'me (no) likey'
English Today, Vol. 39, Núm. 2, pp. 130-140
-
Perspectives docents i investigadores sobre l’ensenyament de llengües estrangeres:: Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16, Núm. 3
-
Plurilingual education: An analysis of teachers’ perspectives in the region of Valencia (Spain)
Revista española de lingüística aplicada, Vol. 36, Núm. 1, pp. 120-153
-
Reconceptualising ICTs in foreign language teaching and learning
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16, Núm. 3
-
The Suffix ‑ment between the Available and the Unavailable
Anglia, Vol. 141, Núm. 2, pp. 171-196