ERI LPI
Institut d' investigació
Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (9)
2024
-
Learning about Student Performance from Moodle Logs in a Higher Education Context with Gaussian Processes
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 19, pp. 169-175
2023
-
Acceptance and Intentions of Using Dynamic Geometry Software by Pre-Service Primary School Teachers
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 7
-
Assessing a Didactic Sequence for Computational Thinking Development in Early Education Using Educational Robots
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 7
-
Assessing the Relevance of Information Sources for Modelling Student Performance in a Higher Mathematics Education Course
Education Sciences, Vol. 13, Núm. 6
-
Data-Driven Modeling Through the Moodle Learning Management System: An Empirical Study Based on a Mathematics Teaching Subject
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 18, Núm. 1, pp. 19-27
-
Un estudio sobre el uso de esquemas y ayudas visuales en resolución de problemas matemáticos monitorizado con seguimiento ocular
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 572
2022
-
Intelligent learning management systems: overview and application in mathematics education
Strategy, policy, practice, and governance for aI in higher education institutions (IGI Global), pp. 206-232
-
La resolución de problemas mediante el pensamiento computacional:: Estudio de género de una experiencia en el aula de infantil con robots educativos bee-bot
Investigación en Educación Matemática XXV
-
Learning about Student Performance from Moodle logs in a Higher Education Context
Proceedings - JICV 2022: 12th International Conference on Virtual Campus