Publicaciones en las que colabora con MARIA LUISA ANDREU SIMO (14)

2019

  1. Reciprocity of trust between managers and team members

    Personnel Review, Vol. 49, Núm. 2, pp. 653-669

2013

  1. La responsabilidad social como creadora de valor de marca: el efecto moderador de la atribución de objetivos

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 22, Núm. 1, pp. 21-28

2012

  1. Effects of Message Appeal when Communicating CSR Initiatives

    Advances in Advertising Research (Wiesbaden, GW : Gabler, 2010-2012), pp. 263-277

  2. THE EFFECT OF CULTURE ON EDUCATIONAL METHODOLOGIES IN INTERNATIONAL BUSINESS PROGRAMS: AN APPLICATION TO THE IMBA PROGRAM

    INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  3. THE USE OF DIGITAL TRANSMEDIA STORYTELLING FOR CASE STUDIES IN MARKETING EDUCATION

    INTED2012: INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

2011

  1. INTEGRAL MEASURING OF PERCEIVED QUALITY IN POSTGRADUATE STUDIES: AN INTERNATIONAL ACADEMIC EXPERIENCE

    INTED2011: 5TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE

  2. Perceived service quality in postgraduate studies: an integrated perspective in the IMBA program

    @tic. revista d'innovació educativa, Núm. 6, pp. 63-70

2010

  1. An analysis of e-business adoption and its impact on relational quality in travel agency-supplier relationships

    Tourism Management, Vol. 31, Núm. 6, pp. 777-787

  2. El efecto moderador de la atribución de responsabilidad social en el valor de marca

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 246

2008

  1. B2B services: IT adoption in travel agency supply chains

    Journal of Services Marketing, Vol. 22, Núm. 6, pp. 454-464

2007

  1. La adopción del B2B en las pymes españolas: antecedentes y consecuencias

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 11, Núm. 2, pp. 117-133

  2. La utilización de internet en la comunicación y aprovisionamiento de las agencias de viaje

    El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM

2005

  1. Efectos de la comunicación y aprovisionamiento electrónico en las relaciones interorganizativas: una aplicación en agencias de viaje

    XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador]: Madrid, 22-23 de septiembre de 2005. Emark 2005