Institut d' investigació
POLIBENESTAR
Publicaciones (71) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2011
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A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences
CASES ON INNOVATIONS IN EDUCATIONAL MARKETING: TRANSNATIONAL AND TECHNOLOGICAL STRATEGIES (IGI GLOBAL), pp. 135-148
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A user-friendly tool for detecting the stress level in a person's daily life
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
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A virtual reality system for the treatment of stress-related disorders: A preliminary analysis of efficacy compared to a standard cognitive behavioral program
International Journal of Human Computer Studies, Vol. 69, Núm. 9, pp. 602-613
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Alteraciones de los procesos psicológicos
Manual de psicopatología y trastornos psicológicos (Pirámide), pp. 79-91
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An E-health system for promoting wellbeing in the elderly: The butler system
E-Health Communities and Online Self-Help Groups: Applications and Usage (IGI Global), pp. 57-71
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An E-health system for treatment of childhood obesity: The etiobe platform
E-Health Communities and Online Self-Help Groups: Applications and Usage (IGI Global), pp. 24-35
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An e-health platform for the elderly population: The butler system
Computers and Education, Vol. 56, Núm. 1, pp. 275-279
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Analyzing the level of presence while navigating in a virtual environment during an fMRI Scan
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
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Análisis de los hoteles de alta categoría de Croacia desde el enfoque hotel-huesped
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 17, Núm. 3, pp. 127-149
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Conceptualizing and measuring loyalty: Towards a conceptual model of tourist loyalty antecedents
Journal of Vacation Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 65-81
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Cross-Cultural Comparison of Student Perceptions and Performance in a Multicultural, Interdisciplinary and Bilingual Online Educational Project
MARKETING ONLINE EDUCATION PROGRAMS: FRAMEWORKS FOR PROMOTION AND COMMUNICATION (IGI GLOBAL), pp. 279-289
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Customer relations and loyalty-based segmentation: A b2b approach in the tourism industry
Customer Relations (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 115-128
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Deporte en los barrios: ¿integración o control social?
Universitat Politècnica de València
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Desarrollo de una entevista diagnóstica para los trastornos adaptativos
Fòrum de Recerca, Núm. 16, pp. 1049-1069
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Desigualdad de género en tiempos de crisis: análisis comparativo de la economía social
REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 105, pp. 34-56
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Distribuidores V: Las promociones y su relación con las MDD
Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a los ciclos económicos (Pirámide), pp. 176-184
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Does technology make a difference? Evidence from Spanish hotels
Service Business, Vol. 5, Núm. 1, pp. 1-12
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El crecimiento de las empresas de distribución comercial a través de la internacionalización
Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 109-122
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El trastorno obsesivo-compulsivo
Klinik
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El valor entregado, la cultura de servicio y la orientación al cliente en los hoteles de España
Papers de Turisme, Núm. 49, pp. 7-24