Publicaciones (71) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2011

  1. A Multidisciplinary Project Integrating Marketing Research, Art and Spanish Language for Social Sciences

    CASES ON INNOVATIONS IN EDUCATIONAL MARKETING: TRANSNATIONAL AND TECHNOLOGICAL STRATEGIES (IGI GLOBAL), pp. 135-148

  2. A user-friendly tool for detecting the stress level in a person's daily life

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  3. A virtual reality system for the treatment of stress-related disorders: A preliminary analysis of efficacy compared to a standard cognitive behavioral program

    International Journal of Human Computer Studies, Vol. 69, Núm. 9, pp. 602-613

  4. Alteraciones de los procesos psicológicos

    Manual de psicopatología y trastornos psicológicos (Pirámide), pp. 79-91

  5. An E-health system for promoting wellbeing in the elderly: The butler system

    E-Health Communities and Online Self-Help Groups: Applications and Usage (IGI Global), pp. 57-71

  6. An E-health system for treatment of childhood obesity: The etiobe platform

    E-Health Communities and Online Self-Help Groups: Applications and Usage (IGI Global), pp. 24-35

  7. An e-health platform for the elderly population: The butler system

    Computers and Education, Vol. 56, Núm. 1, pp. 275-279

  8. Analyzing the level of presence while navigating in a virtual environment during an fMRI Scan

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  9. Análisis de los hoteles de alta categoría de Croacia desde el enfoque hotel-huesped

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 17, Núm. 3, pp. 127-149

  10. Conceptualizing and measuring loyalty: Towards a conceptual model of tourist loyalty antecedents

    Journal of Vacation Marketing, Vol. 17, Núm. 1, pp. 65-81

  11. Cross-Cultural Comparison of Student Perceptions and Performance in a Multicultural, Interdisciplinary and Bilingual Online Educational Project

    MARKETING ONLINE EDUCATION PROGRAMS: FRAMEWORKS FOR PROMOTION AND COMMUNICATION (IGI GLOBAL), pp. 279-289

  12. Customer relations and loyalty-based segmentation: A b2b approach in the tourism industry

    Customer Relations (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 115-128

  13. Deporte en los barrios: ¿integración o control social?

    Universitat Politècnica de València

  14. Desarrollo de una entevista diagnóstica para los trastornos adaptativos

    Fòrum de Recerca, Núm. 16, pp. 1049-1069

  15. Desigualdad de género en tiempos de crisis: análisis comparativo de la economía social

    REVESCO: revista de estudios cooperativos, Núm. 105, pp. 34-56

  16. Distribuidores V: Las promociones y su relación con las MDD

    Marcas de distribuidor: concepto, evolución, protagonistas y adaptación a los ciclos económicos (Pirámide), pp. 176-184

  17. Does technology make a difference? Evidence from Spanish hotels

    Service Business, Vol. 5, Núm. 1, pp. 1-12

  18. El crecimiento de las empresas de distribución comercial a través de la internacionalización

    Estrategias competitivas en canales de distribución comercial tradicional "versus" on-line (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 109-122

  19. El trastorno obsesivo-compulsivo

    Klinik

  20. El valor entregado, la cultura de servicio y la orientación al cliente en los hoteles de España

    Papers de Turisme, Núm. 49, pp. 7-24