Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació
Fachbereich
Universitat de Lleida
Lleida, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universitat de Lleida (8)
2024
-
A model for research on film-induced tourism: Audiovisual narrative texts, reception, and effects
Annals of Tourism Research Empirical Insights, Vol. 5, Núm. 2
-
Cartoons of mental illness after COVID-19: A decalogue of good practices for a non-stigmatising visual representation
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 30, pp. 233-245
-
Tourist destinations masked in the symbolic constructs of «Money Heist» (Netflix, 2017-2021)
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 37, Núm. 2, pp. 125-141
2022
-
(Re)Visiting game of thrones: film-induced tourism and television fiction
Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 39, Núm. 1, pp. 73-86
-
Introducción
Espejo de Monografías de Comunicación Social, Núm. 6, pp. 15-21
2021
-
Audiovisual fiction and tourism promotion: The impact of film and television on the image of tourist destinations and contributions from textual analysis
El profesional de la información, Vol. 30, Núm. 6
2020
-
Cine y turismo: un viaje continuo
L'Atalante: revista de estudios cinematográficos, Núm. 30, pp. 139-164