Publicaciones (66) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2009

  1. Actitud del residente hacia el turismo y el visitante: factores determinantes en elturismo y excursionismo rural-cultural

    Cuadernos de turismo, Núm. 23, pp. 217-236

  2. Advances in tourism marketing research: Introduction to a special issue on consumer behavior in tourism destinations

    International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 99-102

  3. Antecedents and implications of search engine use as prepurchase information tools

    International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 5, Núm. 1-2, pp. 17-42

  4. Automation of warehouse management and assortment in the distribution of durable goods: An analysis for the ceramics and building supplies industry in Spain

    Journal of Marketing Channels, Vol. 16, Núm. 4, pp. 375-390

  5. Beneficios relacionales, satisfacción y lealtad en el comercio minorista: una comparativa intersectorial

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 95-108

  6. Brand credibility in cause-related marketing: The moderating role of consumer values

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 18, Núm. 6, pp. 437-447

  7. Brand identity documentation: A cross-national examination of identity standards manuals

    International Marketing Review, Vol. 26, Núm. 2, pp. 172-197

  8. Cognitive and affective causes of consumer dissatisfaction with the hospitality encounter

    Journal of Hospitality and Leisure Marketing, Vol. 18, Núm. 7, pp. 653-675

  9. Como Medir y Guiar Cambios hacia Entornos Educativos más Motivadores

    Formación Universitaria, Vol. 2, Núm. 4, pp. 3-14

  10. Conceptos, dimensiones y antecedentes de la confianza en entornos virtuales

    Teoría y Praxis, Núm. 6, pp. 31-56

  11. Conocimiento de marca: una revisión teorica

    Técnica administrativa, Vol. 8, Núm. 38

  12. Consumer behavior in a religious event experience: An empirical assessment of value dimensionality among volunteers

    International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 165-180

  13. Customer loyalty in clusters: Perceived value and satisfaction as antecedents

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 16, Núm. 3, pp. 276-316

  14. Customer segmentation based on commitment and ICT use

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 109, Núm. 2, pp. 206-223

  15. Determinantes del éxito comercial en las industrias culturales: análisis del sector fonográfico en España

    Estudios de economía aplicada, Vol. 27, Núm. 1, pp. 253-271

  16. Diseño de navegación web y comportamiento de consumo: ''diagrama en árbol'' versus ''navegación libre''

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 18, Núm. 3, pp. 115-142

  17. Do upscale restaurant owners use wine lists as a differentiation strategy?

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 86-95

  18. Drivers and barriers to online airline ticket purchasing

    Journal of Air Transport Management, Vol. 15, Núm. 6, pp. 294-298

  19. Efecto del Patrocinio de la Copa América en las percepciones de Luis Vuitton: una perspectiva internacional

    Universia Business Review, Núm. 22, pp. 40-55

  20. Eficiencia del derecho de autor en las industrias culturales: un estudio empírico en el sector discográfico

    Revista Aranzadi de derecho de deporte y entretenimiento, Núm. 27, pp. 473-486