Departament
COMER.INVE.MER
Publicaciones (66) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2009
-
Actitud del residente hacia el turismo y el visitante: factores determinantes en elturismo y excursionismo rural-cultural
Cuadernos de turismo, Núm. 23, pp. 217-236
-
Advances in tourism marketing research: Introduction to a special issue on consumer behavior in tourism destinations
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 99-102
-
Antecedents and implications of search engine use as prepurchase information tools
International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 5, Núm. 1-2, pp. 17-42
-
Automation of warehouse management and assortment in the distribution of durable goods: An analysis for the ceramics and building supplies industry in Spain
Journal of Marketing Channels, Vol. 16, Núm. 4, pp. 375-390
-
Beneficios relacionales, satisfacción y lealtad en el comercio minorista: una comparativa intersectorial
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 15, Núm. 1, pp. 95-108
-
Brand credibility in cause-related marketing: The moderating role of consumer values
Journal of Product and Brand Management, Vol. 18, Núm. 6, pp. 437-447
-
Brand identity documentation: A cross-national examination of identity standards manuals
International Marketing Review, Vol. 26, Núm. 2, pp. 172-197
-
Cognitive and affective causes of consumer dissatisfaction with the hospitality encounter
Journal of Hospitality and Leisure Marketing, Vol. 18, Núm. 7, pp. 653-675
-
Como Medir y Guiar Cambios hacia Entornos Educativos más Motivadores
Formación Universitaria, Vol. 2, Núm. 4, pp. 3-14
-
Conceptos, dimensiones y antecedentes de la confianza en entornos virtuales
Teoría y Praxis, Núm. 6, pp. 31-56
-
Conocimiento de marca: una revisión teorica
Técnica administrativa, Vol. 8, Núm. 38
-
Consumer behavior in a religious event experience: An empirical assessment of value dimensionality among volunteers
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, Vol. 3, Núm. 2, pp. 165-180
-
Customer loyalty in clusters: Perceived value and satisfaction as antecedents
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 16, Núm. 3, pp. 276-316
-
Customer segmentation based on commitment and ICT use
Industrial Management and Data Systems, Vol. 109, Núm. 2, pp. 206-223
-
Determinantes del éxito comercial en las industrias culturales: análisis del sector fonográfico en España
Estudios de economía aplicada, Vol. 27, Núm. 1, pp. 253-271
-
Diseño de navegación web y comportamiento de consumo: ''diagrama en árbol'' versus ''navegación libre''
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 18, Núm. 3, pp. 115-142
-
Do upscale restaurant owners use wine lists as a differentiation strategy?
International Journal of Hospitality Management, Vol. 28, Núm. 1, pp. 86-95
-
Drivers and barriers to online airline ticket purchasing
Journal of Air Transport Management, Vol. 15, Núm. 6, pp. 294-298
-
Efecto del Patrocinio de la Copa América en las percepciones de Luis Vuitton: una perspectiva internacional
Universia Business Review, Núm. 22, pp. 40-55
-
Eficiencia del derecho de autor en las industrias culturales: un estudio empírico en el sector discográfico
Revista Aranzadi de derecho de deporte y entretenimiento, Núm. 27, pp. 473-486