Publicaciones en las que colabora con Miguel Angel Gómez Borja (23)

2021

  1. Can offline–online congruence explain online loyalty in electronic commerce?

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 49, Núm. 9, pp. 1271-1294

2010

  1. Formación de precios de referencia durante el proceso de compra: un experimento simulado por ordenador

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 128

  2. Una década de investigaciones en materia de percepción de precios en el nuevo contexto del Euro

    Temas y tendencias de investigación en precios (Septem), pp. 33-44

2009

  1. Building a tourist typology based on motivations for visiting a cultural city

    Advances in tourism destination marketing: managing networks (Oxford [etc.] : Routledge, 2009), pp. 233-243

  2. Building a tourist typology based on motivations for visiting a cultural city

    Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Taylor and Francis), pp. 233-243

  3. Building a tourist typology based on motivations for visiting a cultural city

    Advances in Tourism Destination Marketing: Managing Networks (Routledge Taylor & Francis Group), pp. 233-243

  4. Diseño de navegación web y comportamiento de consumo: ''diagrama en árbol'' versus ''navegación libre''

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 18, Núm. 3, pp. 115-142

2008

  1. Precios de referencia:: una propuesta de análisis crosscultural.

    XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008

  2. Using Support Vector Semiparametric Regression to estimate the effects of pricing on brand substitution

    International Journal of Market Research, Vol. 50, Núm. 4, pp. 533-557

  3. Web navigation layout: An experimental application on e-consumer's internal states

    IMSCI 2008 - 2nd International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics, Proceedings

2007

  1. Percepción de Precios Ante Diferentes Unidades Monetarias: Análisis Hispano-Francés

    Documentos de Trabajo. Seminario Permanente de Ciencias Sociales, Núm. 2

  2. Website design and e-consumer: Effects and responses

    International Journal of Internet Marketing and Advertising, Vol. 4, Núm. 1, pp. 114-141

2006

  1. Assessing the impact of temporary retail price discounts intervals using SVM semiparametric regression

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 16, Núm. 2, pp. 181-197

  2. El Entorno Virtual y su Influencia sobre el Consumidor

    Documentos de Trabajo. Seminario Permanente de Ciencias Sociales, Núm. 1

  3. Evaluating temporary retail price discounts using semiparametric regression

    Journal of Product and Brand Management, Vol. 15, Núm. 1, pp. 73-80

  4. Using daily store-level data to understand price promotion effects in a semiparametric regression model

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 13, Núm. 3, pp. 193-204