Centre
FAC ECONOMIA
Achegas congreso (43) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2022
-
A Proposal to Compare the Similarity Between Musical Products. One More Step for Automated Plagiarism Detection?
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
A configurational analysis on entrepreneurial intention drivers
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Afectan las variables demográficas a la percepción de saturación turística de un destino?
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Antecedentes y consecuencias de la adicción a las redes sociales
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Aproximación a la vinculación entre mujer emprendedora y emprendimiento sostenible
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Are importing and exporting complements or substitutes in an emerging economy? The case of Colombia
Review of International Economics
-
Autoevaluación y mejora del aprendizaje: medición y evaluación de resultados
Jornadas de Innovación Docente UR-CRIE 2022: #InnovaDocenteUR : Libro de resúmenes
-
Autoevaluación y mejora del rendimiento académico
Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes
-
Comparing standard with high-Ability groups at university: Differences in GPA for equally able students and genderdifferentials
International Conference on Higher Education Advances
-
Comunidades de práctica predoctorales: Diez años del Seminari Predoc en la Facultat de Ciències Matemàtiques
In-Red 2022. VIII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red
-
Concepciones del alumnado de educación secundaria sobre la economía y los economistas
I International Congress. Education and Knowledge: proceedings
-
Deconstructing the Emotional and Cognitive Response to Cultural Heritage: A Virtual Reality Experiment
Smart Innovation, Systems and Technologies
-
Determinants of students’ satisfaction with higher education institutions: a literature review
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies (July 4th-6th, 2022, Palma, Spain)
-
EXPLORING THE HARMONIZED LANDSAT SENTINEL (HLS) DATACUBE TO MAP AN AGRICULTURAL LANDSCAPE IN THE BRAZILIAN SAVANNA
XXIV ISPRS CONGRESS: IMAGING TODAY, FORESEEING TOMORROW, COMMISSION III
-
El compromiso de aprendizaje a través de la experiencia en empresas: e-Commerce Game
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
El efecto de la cultura organizativa en el fomento de las capacidades analíticas de big data y la transformación digital
El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)
-
El efecto mediador o moderador de los HPWS en la relaciónentre la diversidad de género, generacional y engagementde los empleados
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Entrepreneurial Intention in University Students in Ecuador
Proceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
-
Entrepreneurship in society and its expected effects on jobcreation and growth: male versus female entrepreneurs and entrepreneurs by opportunity versus necessity
Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery
-
Falacias y dilemas éticos: una experiencia docente aplicada a la auditoría
In-Red 2022. VIII Congreso nacional de innovación educativa y docencia en red