Publications by the researcher in collaboration with MARIA JOSE MIQUEL ROMERO (8)

2024

  1. I like you, but i don't need you: The diminishing returns of celebrity endorsement for popular brands

    International Journal of Sport Management and Marketing, Vol. 24, Núm. 3-4, pp. 244-261

2023

  1. Measuring music-genre preferences: Discrepancies between direct and indirect methods

    Psychology of Music, Vol. 51, Núm. 3, pp. 1026-1044

  2. Music studies as cultural capital accumulation and its impact on music genre preferences

    International Journal of Music Education, Vol. 41, Núm. 1, pp. 38-51

2019

  1. Género, motivaciones y frenos en el consumo de música en directo

    Cuadernos económicos de ICE, Núm. 98, pp. 105-124

  2. Piracy revisited: Exploring music users in the age of technology dependency

    Scientific Annals of Economics and Business, Vol. 66, Núm. Specialissue, pp. 25-35

2017

  1. Consumption habits, perception and positioning of content-access devices in recorded music

    International Journal of Arts Management, Vol. 19, Núm. 3, pp. 4-18

2011

  1. El uso de redes sociales para la promoción de competencias entre estudiantes universitarios

    IX Jornades de xarxes d'investigació en docència universitària: disseny de bones pràctiques docents en el context actual