Departamento: ECON. APLICADA

Centre: FAC ECONOMIA

Área: Economía Aplicada

Grupo de investigación: Evaluación económica pública

Correo el.: rafael.granell@uv.es

Web persoal: http://www.evalpub.es/equipo/rafael-granell-perez/

Doutor pola Universitat de València coa tese Vales educativos el caso de Valencia 2000. Dirixida por Dr. Amadeo Fuenmayor Fernández, Dr. José Manuel Roig Cotanda.

Rafael Granell és Doctor en Economia i Professor Titular del Departament d'Economia Aplicada de la Universitat de València. Dirigeix el grup de recerca Avaluació Econòmica Pública (EvalPub), és membre de la Càtedra de Tributació Autonòmica i de la Comissió per a l'Estudi de la Reforma Tributària a la Comunitat Valenciana i investigador de RIFDE. La seua àrea de recerca se centra en l'Economia Pública, destacant les línies següents: economia de la imposició, economia regional, federalisme fiscal, pobresa i desigualtat, economia de l'educació i avaluació econòmica pública. Ha publicat nombrosos articles en revistes científiques, entre les quals destaquen Journal of Policy Modeling, Review of Economics of the Household, Service Industries Journal, Ageing & Society, Education Economics, Investigaciones Regionales i Hacienda Pública Española. Ha sigut investigador en projectes i contractes amb diverses entitats com Ministerio de Ciencia e Innovación, Seguridad Social, Instituto de Estudios Fiscales, Generalitat Valenciana, IVIE i Fundació La Caixa.