Département: DID.ORGAN. ESC

Faculté: FAC. FILOSOFIA

Domaine: Didáctica y Organización Escolar

Groupe de recherche: Grupo de investigación cultura, diversidad y desarrollo

Email: nerea.hernaiz@uv.es

Docteure à l Universitat de València avec la thèse Análisis de las competencias generales para la empleabilidad y la adaptación sociocultural los titulados universitarios en educación españoles trabajando en europa 2019. Dirigée par Dr. Fernando Marhuenda Fluixà, Dra. Carmen Carmona Rodríguez.

Doctora en Educació per la Universitat de València. És diplomada en Educació Social, llicenciada en Psicopedagogia i amb un màster en Educació Especial i Professora d'Educació Secundària. Va obtenir una beca de col·laboració al departament de Mètodes de Recerca i Diagnòstic en Educació i un contracte predoctoral del Ministeri (Formació de Professorat Universitari - FPU) al Departament de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de València. Té un interès especial per l'estudi de les competències interculturals i les generals i la inclusió educativa en relació amb l'empleabilitat i l'adaptació sociocultural. Ha realitzat estades de recerca nacionals i internacionals al Centre for Cross-Cultural Research del departament de Psicologia de la Universitat de Guelph (Canadà), a la SWPS University of Social Sciences and Humanities de Varsòvia (Polònia) i a la Universidad de Murcia. És membre del grup de recerca Cultura, Diversitat i Desenvolupament (CUDIDE) - Culture, Diversity, & Development.