Publicaciones (96) Publicaciones de MAJA SERIC -

2021

  1. Comunicación y género en la enseñanza universitaria. El papel de la comunicación no verbal

    Comunicación política en el mundo digital: tendencias actuales en propaganda, ideología y sociedad (Dykinson), pp. 1337-1363

  2. Efectos de la comunicación integrada de marketing sobre el valor de marca: el rol de la cocreación de valor y el conocimiento ecológico del huésped

    Revista Perspectiva Empresarial, Vol. 8, Núm. 1, pp. 55-70

  3. Effects of integrated marketing communication on brand equity: the rote of value co-creation and guest's ecological knowledge

    REVISTA PERSPECTIVA EMPRESARIAL, Vol. 8, Núm. 1, pp. 55-70

  4. Sustainability in hospitality marketing during the covid‐19 pandemic. Content analysis of consumer empirical research

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 18

  5. Switching to online education during the pandemic. Insights from economics and social sciences students

    EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021.