ANTONIO M FERRER MANCHON-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)

2019

  1. Alumnat amb trastorn del llenguatge

    Intervenció psicoeducativa en alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu (Tirant lo Blanch), pp. 290-302

2018

  1. Alumnado con trastorno del lenguaje

    Intervención psicoeducativa en alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo (Tirant lo Blanch), pp. 291-306

  2. Teaching self-regulation strategies via an intelligent tutoring system (TuinLECweb): Effects for low-skilled comprehenders

    Journal of Computer Assisted Learning, Vol. 34, Núm. 5, pp. 515-525

2017

  1. Decisiones estratégicas de lectura y rendimiento en tareas de competencia lectora similares a PISA

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 20, Núm. 2, pp. 279-297

  2. Impact of text availability and question format on reading comprehension processes

    Contemporary Educational Psychology, Vol. 51, pp. 404-415

2016

  1. TuinLEC: An intelligent tutoring system to teach task-oriented reading skills to young adolescents

    Adaptive Educational Technologies for Literacy Instruction (Taylor and Francis), pp. 122-142

2012

  1. Intervención en las dificultades de competencia lectora

    Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad, Núm. 71