FRANCISCO
GRIMALDO MORENO
CATEDRÁTICO/A DE UNIVERSIDAD
Argitalpenak (127) FRANCISCO GRIMALDO MORENO argitalpenak
2024
-
Beyond Words: Analyzing Emotions and Linguistic Characteristics to Detect Hoax-Related Tweets During Spanish Regional Elections
International Journal of Computational Intelligence Systems, Vol. 17, Núm. 1
-
ClassNoise: An R package for modeling, generating, and validating data with class noise
SoftwareX, Vol. 26
-
Development and application of a comprehensive glossary for the identification of statistical and methodological concepts in peer review reports
Journal of Informetrics, Vol. 18, Núm. 3
-
Evaluación formativa y resolución de problemas aritmético-verbales en la formación de profesorado universitario
Empoderando la docencia en la era digital: innovación, tecnología y renovación pedagógica (Dykinson), pp. 982-999
-
The silver lining of COVID-19 restrictions: research output of academics under lockdown
Scientometrics, Vol. 129, Núm. 3, pp. 1771-1786
2023
-
Análisis de los registros de la plataforma Moodle en una asignatura de Didáctica de las matemáticas
Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 586
-
Corrigendum: Measuring the effect of reviewers on manuscript change: A study on a sample of submissions to Royal Society journals (2006-2017) (Journal of Informetrics (2022) 16:3 (101316) DOI: 10.1016/j.joi.2022.101316)
Journal of Informetrics
-
Hands-on Learning: Assessing the Impact of a Mobile Robot Platform in Engineering Learning Environments
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 18
-
Linguistic and semantic characteristics of articles and peer review reports in Social Sciences and Medical and Health Sciences: analysis of articles published in Open Research Central
Scientometrics, Vol. 128, Núm. 8, pp. 4707-4729
-
Tool to assess recognition and understanding of elements in Summary of Findings Table for health evidence synthesis: a cross-sectional study
Scientific Reports, Vol. 13, Núm. 1
-
dplbnDE: An R package for discriminative parameter learning of Bayesian Networks by Differential Evolution
SoftwareX, Vol. 23
2022
-
Citizen science projects: an opportunity for education in scientific literacy and sustainability
Mètode Science Studies Journal: Annual Review, Núm. 12, pp. 33-39
-
Del centro cívico a los centros administrativos. Una idea de lo público en la arquitectura gubernamental en Colombia, 1960-1975
Dearq, Núm. 33, pp. 9-20
-
Does peer review improve the statistical content of manuscripts? A study on 27 467 submissions to four journals
Royal Society Open Science, Vol. 9, Núm. 9
-
Educational robotic platform for teaching in different education levels
Hands-on science: rethinking STEAM education in times of uncertainty (Universidade de Vigo), pp. 215-216
-
Grafos y tecnología en el proceso de enseñanza- aprendizaje de problemas de matemáticas
CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas
-
La ludificación como instrumento para el gobierno abierto: experiencia en la ciudad de Valencia
Terra: revista de desarrollo local, Núm. 11, pp. 202-216
-
La velocidad lectora como predictor del éxito en la resolución de problemas multiplicativos con números naturales y fraccionarios
FPIEM: Formación del Profesorado e Investigación en Educación Matemática, Núm. 14, pp. 27-41
-
Measuring the developmental function of peer review: a multi-dimensional, cross-disciplinary analysis of peer review reports from 740 academic journals
PeerJ, Vol. 10
-
Measuring the effect of reviewers on manuscript change: A study on a sample of submissions to Royal Society journals (2006-2017)
Journal of Informetrics, Vol. 16, Núm. 3