Argitalpenak (127) FRANCISCO GRIMALDO MORENO argitalpenak

2022

  1. Citizen science projects: an opportunity for education in scientific literacy and sustainability

    Mètode Science Studies Journal: Annual Review, Núm. 12, pp. 33-39

  2. Del centro cívico a los centros administrativos. Una idea de lo público en la arquitectura gubernamental en Colombia, 1960-1975

    Dearq, Núm. 33, pp. 9-20

  3. Does peer review improve the statistical content of manuscripts? A study on 27 467 submissions to four journals

    Royal Society Open Science, Vol. 9, Núm. 9

  4. Educational robotic platform for teaching in different education levels

    Hands-on science: rethinking STEAM education in times of uncertainty (Universidade de Vigo), pp. 215-216

  5. Grafos y tecnología en el proceso de enseñanza- aprendizaje de problemas de matemáticas

    CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas

  6. La ludificación como instrumento para el gobierno abierto: experiencia en la ciudad de Valencia

    Terra: revista de desarrollo local, Núm. 11, pp. 202-216

  7. La velocidad lectora como predictor del éxito en la resolución de problemas multiplicativos con números naturales y fraccionarios

    FPIEM: Formación del Profesorado e Investigación en Educación Matemática, Núm. 14, pp. 27-41

  8. Measuring the developmental function of peer review: a multi-dimensional, cross-disciplinary analysis of peer review reports from 740 academic journals

    PeerJ, Vol. 10

  9. Measuring the effect of reviewers on manuscript change: A study on a sample of submissions to Royal Society journals (2006-2017)

    Journal of Informetrics, Vol. 16, Núm. 3