Publications (66) Publications de JOSEP V GARCIA RAFFI

2024

  1. La reescriptura de la paràbola del fill pròdig en Es dos Germans de Jaume Vidal Alcover

    Jaume Vidal Alcover (Publicacions URV), pp. 149-170

  2. La reescriptura teatral del Tirant lo Blanc de Maria Aurèlia Capmany per al públic adult

    Scripta: revista internacional de literatura i cultura medieval i moderna, Núm. 23, pp. 192-209

2023

  1. Los tópicos en la literatura popular caribeña: propuesta de análisis desde los objetivos de desarrollo sostenible

    Nuevas tendencias en investigación e innovación en Didáctica de la Lengua y la Literatura (Octaedro), pp. 171-186

  2. Un projecte cinematogràfic inacabat: «El Caballero Tirante el Blanco» i «Tirante en Constantinopla» de Maria Aurèlia Capmany i Josep M. Forn

    Tirant: Butlletí informatiu i bibliogràfic, Núm. 26, pp. 1-26

2022

  1. La narrativa de Narcís Oller en el aula de historia económica: una propuesta didáctica

    Superando el covid-19 en las aulas de historia económica (Editorial Universidad de Granada), pp. 363-377

  2. Presentació del dossier «L'Euroregió com a escenari per a l'estudi de la Retirada i l'exili del 1939»

    Dictatorships & Democracies (D&D): Journal of history and culture, Núm. 10

2021

  1. El còmic i l’exili del 1939: des de la retirada fins a la diàspora i la resistència armada

    Dictatorships & Democracies (D&D): Journal of history and culture, Núm. 9

  2. El còmic sobre l’exili mar enllà

    Cultura i exili: Estudis d'història i literatura 1939-2019 (Servei de Comunicació i Publicacions), pp. 459-470

  3. Ferran de Pol: intertextualitat, autotraducció i reescriptura

    La mirada retornada: estudis de literatura catalana contemporània en homenatge a Vicent Simbor (Abadia de Montserrat), pp. 121-140

  4. La formación literaria en el máster universitario en profesor/-a de Educación Secundaria: reflexiones y propuestas

    Huarte de San Juan: Filología y Didáctica de la Lengua, Núm. 21, pp. 11-31

  5. Lectures escollides: proposta per a l'ensenyament de la llengua i literatura catalanes en els anys seixanta

    Estudis romànics, Núm. 43, pp. 115

2020

  1. El relat de la retirada i els camps de concentració francesas de Federica Montseny

    Frederica Montseny: més enllà del mite (Càtedra Ferrater Mora de pensament Contemporani), pp. 211-227

  2. La identitat i la pèrdua en l'epistolari del primer exili del conseller Carles Pi i Sunyer (1939-1940)

    Afers: fulls de recerca i pensament, Vol. 35, Núm. 96, pp. 307-332

  3. Mujeres, educación literaria e interculturalidad

    El Guiniguada, Núm. 29, pp. 8-17

2019

  1. Oriol Teixell Puig. 2019. La direcció literària d’Edicions Proa a l’exili. Epistolari de Joan Puig i Ferreter

    Dictatorships & Democracies (D&D): Journal of history and culture, Núm. 7, pp. 261-264

  2. Relato digital en ESL. Multiliteracidad a través de los géneros

    Repensando la didáctica de la lengua y la literatura: Paradigmas y líneas emergentes de investigación (Visor), pp. 417-428

2018

  1. Espaicinema, una propuesta de innovación para la formación de docentes

    6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

  2. Identidades, Cine y Educación: didáctica de la pantalla IV espaiCinema coord.

    Tirant lo Blanch

  3. Infancia, educación e identidad: el mito de Peter Pan

    Identidades, Cine y Educación: didáctica de la pantalla IV espaiCinema (Tirant lo Blanch), pp. 41-63