JOSEP V
GARCIA RAFFI
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones (66) Publicaciones de JOSEP V GARCIA RAFFI
2024
-
La reescriptura de la paràbola del fill pròdig en Es dos Germans de Jaume Vidal Alcover
Jaume Vidal Alcover (Publicacions URV), pp. 149-170
-
La reescriptura teatral del Tirant lo Blanc de Maria Aurèlia Capmany per al públic adult
Scripta: revista internacional de literatura i cultura medieval i moderna, Núm. 23, pp. 192-209
2023
-
Los tópicos en la literatura popular caribeña: propuesta de análisis desde los objetivos de desarrollo sostenible
Nuevas tendencias en investigación e innovación en Didáctica de la Lengua y la Literatura (Octaedro), pp. 171-186
-
Un projecte cinematogràfic inacabat: «El Caballero Tirante el Blanco» i «Tirante en Constantinopla» de Maria Aurèlia Capmany i Josep M. Forn
Tirant: Butlletí informatiu i bibliogràfic, Núm. 26, pp. 1-26
2022
-
La narrativa de Narcís Oller en el aula de historia económica: una propuesta didáctica
Superando el covid-19 en las aulas de historia económica (Editorial Universidad de Granada), pp. 363-377
-
Presentació del dossier «L'Euroregió com a escenari per a l'estudi de la Retirada i l'exili del 1939»
Dictatorships & Democracies (D&D): Journal of history and culture, Núm. 10
2021
-
El còmic i l’exili del 1939: des de la retirada fins a la diàspora i la resistència armada
Dictatorships & Democracies (D&D): Journal of history and culture, Núm. 9
-
El còmic sobre l’exili mar enllà
Cultura i exili: Estudis d'història i literatura 1939-2019 (Servei de Comunicació i Publicacions), pp. 459-470
-
Ferran de Pol: intertextualitat, autotraducció i reescriptura
La mirada retornada: estudis de literatura catalana contemporània en homenatge a Vicent Simbor (Abadia de Montserrat), pp. 121-140
-
La formación literaria en el máster universitario en profesor/-a de Educación Secundaria: reflexiones y propuestas
Huarte de San Juan: Filología y Didáctica de la Lengua, Núm. 21, pp. 11-31
-
Lectures escollides: proposta per a l'ensenyament de la llengua i literatura catalanes en els anys seixanta
Estudis romànics, Núm. 43, pp. 115
2020
-
El relat de la retirada i els camps de concentració francesas de Federica Montseny
Frederica Montseny: més enllà del mite (Càtedra Ferrater Mora de pensament Contemporani), pp. 211-227
-
La identitat i la pèrdua en l'epistolari del primer exili del conseller Carles Pi i Sunyer (1939-1940)
Afers: fulls de recerca i pensament, Vol. 35, Núm. 96, pp. 307-332
-
Mujeres, educación literaria e interculturalidad
El Guiniguada, Núm. 29, pp. 8-17
2019
-
Oriol Teixell Puig. 2019. La direcció literària d’Edicions Proa a l’exili. Epistolari de Joan Puig i Ferreter
Dictatorships & Democracies (D&D): Journal of history and culture, Núm. 7, pp. 261-264
-
Relato digital en ESL. Multiliteracidad a través de los géneros
Repensando la didáctica de la lengua y la literatura: Paradigmas y líneas emergentes de investigación (Visor), pp. 417-428
2018
-
Espaicinema, una propuesta de innovación para la formación de docentes
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings
-
Identidades, Cine y Educación: didáctica de la pantalla IV espaiCinema
coord.
Tirant lo Blanch
-
Infancia, educación e identidad: el mito de Peter Pan
Identidades, Cine y Educación: didáctica de la pantalla IV espaiCinema (Tirant lo Blanch), pp. 41-63
2017
-
Educación lingüística y desarrollo de competencias en evaluación.: Análisis de una experiencia en Magisterio.
El Guiniguada, Núm. 26, pp. 132-145