SONIA
CRUZ ROS
TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicacións nas que colabora con SONIA CRUZ ROS (12)
2024
-
Individuals' materialism and brand rituals and traditions as drivers of luxury brand love on social media
Journal of Consumer Behaviour, Vol. 23, Núm. 4, pp. 1820-1831
2021
-
Absorptive capacity and its impact on innovation and performance: findings from SEM and fsQCA
Review of Managerial Science, Vol. 15, Núm. 2, pp. 235-249
-
Why and how to use enterprise social media platforms: The employee's perspective
Journal of Business Research, Vol. 137, pp. 517-526
2020
-
Work-life management for workforce maintenance: A qualitative comparative study
Journal of Business Research, Vol. 121, pp. 329-337
2019
-
Crowdfunding success: the role of co-creation, feedback, and corporate social responsibility
International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, Vol. 26, Núm. 3, pp. 449-466
2017
2014
-
Innovación y desempeño en las empresas de servicios: la interrelación entre las capacidades de marketing dinámicas y operativas
Economía industrial, Núm. 391, pp. 95-104
2012
-
Do family SME managers value marketing capabilities' contribution to firm performance?
Marketing Intelligence & Planning, Vol. 30, Núm. 2, pp. 116-142
2010
-
Las capacidades del marketing y su impacto en empresas familiares
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 86
-
Marketing capabilities, stakeholders' satisfaction, and performance
Service Business, Vol. 4, Núm. 3-4, pp. 209-223
2008
-
El impacto de las capacidades de marketing en el desempeño de empresas de servicios.
XX Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 17-18-19 de septiembre de 2008
2001
-
Comparación de los modelos de decisión del consumidor y los modelos de elección de destino turístico: especial referencia al constructo imagen
Inteligencia empresarial. La gestión del conocimiento en la empresa: ponencias 2000. XIV Congreso Nacional, X Congreso Hispano-Francés. Jaén, 7, 8 y 9 de junio-2000